تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 23 مردادماه 1389  

 

افزایش علاقه‌ کارمندان شرکت‌ها به حضور در رسانه‌های اجتماعی

 
 

بر اساس نتایج حاصل از یک مطالعه جدید، استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظیر سایت‌های فیس‌بوک، لینکداین و یوتیوب، سرویس‌های ارسال پیام فوری، شبکه‌های به‌اشتراک‌گذاری برنامه‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری بین مراکز تجاری و سازمانی بسیار رواج یافته است. 

 
 

بر اساس نتایج حاصل از یک مطالعه جدید، استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظیر سایت‌های فیس‌بوک، لینکداین و یوتیوب، سرویس‌های ارسال پیام فوری، شبکه‌های به‌اشتراک‌گذاری برنامه‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری بین مراکز تجاری و سازمانی بسیار رواج یافته است.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت مطالعاتی و تحقیقاتی NewDiligence با انجام بررسی‌های جدید خود روی 527 کاربر و مدیر IT دریافت، 60 درصد این افراد از سایت‌های مربوط شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند و این در حالی است که 85 درصد شرکت‌کنندگان در این بررسی‌ها نیز سرویس‌های ارسال پیام فوری و شبکه‌های به‌اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی و تصویری را به کار می‌برده‌اند.

بیش از نیمی از افرادی که در این تحقیق حضور داشتند، خاطرنشان کردند که سرویس‌های به‌اشترک‌گذاری فایل‌ها را با هدف تجاری و سازمانی به کار می‌برده‌اند و یک‌سوم آن‌ها نیز اظهار داشتند که اشتراک فایل‌های صوتی و تصویری را با اهداف شخصی انجام می‌داده‌اند.

در این میان، 40 درصد به صورت شخصی از سیستم‌های تلفن اینترنتی استفاده می‌کردند و 15 درصد سیستم‌های آنلاین موجود را برای مخفی کردن هویت خود در اینترنت به کار می‌برده‌اند.

حدود نیمی از این افراد اعلام کردند که با هدف‌های تجاری، دست‌کم روزی یک بار به شبکه‌های اجتماعی اینترنتی سر می‌زنند که در این میان،‌ سایت‌های لینکداین، فیس‌بوک، یوتیوب، توئیتر و دیگ محبوبیت بیشتری دارند. بد نیست بدانید، این سایت‌های اینترنتی برای کاربران عادی نیز از محبوب‌ترین سایت‌ها در حوزه شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند.

مهم‌ترین هدفی که کاربران به واسطه آن به سایت‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند شامل "ارتباطات شبکه‌ای پیشرفته با همکاران "، "آموزش و دانستن در مورد همکاران "، "جست‌وجو "، "برگزاری جلسات ملاقات " و "بازاریابی و فروش کالاها " می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed