تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: شنبه، 23 مردادماه 1389  

 

اپل منفورترین برند در رسانه‌های اجتماعی

 
 

شرکت اپل که سال‌های طولانی برای هواداران پروپا قرص خود شهرت جهانی داشت و این هواداری به قدری بود که مخالفان اپل را نیز در دنیای آنلاین همیشه تحت تاثیر قرار می‌داد. اما مرکز تحقیقاتی Brandwatch هم‌اکنون یک بررسی جامع انجام داده که در آن مشخص شده است اپل منفورترین برند در اینترنت محسوب می‌شود. 

 
 

همکاران سیستم - شرکت اپل که سال‌های طولانی برای هواداران پروپا قرص خود شهرت جهانی داشت و این هواداری به قدری بود که مخالفان اپل را نیز در دنیای آنلاین همیشه تحت تاثیر قرار می‌داد. اما مرکز تحقیقاتی Brandwatch هم‌اکنون یک بررسی جامع انجام داده که در آن مشخص شده است اپل منفورترین برند در اینترنت محسوب می‌شود.

شرکت Brandwatch که در زمینه تحلیل رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، نتایج حاصل از آخرین بررسی‌های خود را منتشر کرد و توضیح داد که اپل در بین تمام شرکت‌های حاضر در اینترنت، نزد کاربران منفورترین و ناموفق‌ترین شرکت محسوب می‌شود.

مرکز تحقیقاتی Brandwatch عنوان منفورترین شرکت نزد کاربران اینترنتی را برای اپل و محصولات آن به کار برده است.

پایگاه خبری Economic Times بر اساس نتایج حاصل از بررسی این مرکز این طور نوشته است: «طی چند ماه گذشته 1204 پیام در شبکه اجتماعی توئیتر با موضوع نارضایتی از شرکت‌ها منتشر شد. بخش اعظم این پیام‌ها مربوط به شرکت اپل بود و بقیه آن‌ها شکایت‌های مستقیم به محصولاتی مانند آیفون، iPad و Mac را شامل می‌شد».

لازم به ذکر است که انتقادات به شرکت اپل فقط در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر نشده است و وبلاگ‌های مختلف نیز آن‌ها را بیان کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed