تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: یکشنبه، 17 مردادماه 1389  

 

کامپیوترهای «مک» محبوب دانشگاهیان

 
 

استفاده از رایانه های مک توسط دانشجویان و دانشگاهیان طی ماه های اخیر به میزان چشمگیری افزایش یافته است.  

 
 

استفاده از رایانه های مک توسط دانشجویان و دانشگاهیان طی ماه های اخیر به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

به گزارش فارس به نقل از فورچون، بررسی جدید موسسه Trip Chowdhry نشان می دهد 70 درصد از دانشجویان تازه وارد به دانشگاه ها از محصولات مک و به خصوص رایانه های مکینتاش استفاده می کنند. این رقم نسبت سال گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است.

به طور کلی رایانه های ساخت اپل در میان 27 درصد از دانشجویان محبوبیت داشته و توسط آنها مورد استفاده قرار می گیرد. در محیط های دانشگاهی بعد از اپل رایانه های ساخت دل با 24 درصد در رتبه دوم هستند.

رتبه سوم نیز متعلق به رایانه های ساخت HP است. این رایانه ها توسط 15 درصد دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرند. توشیبا با 10 درصد محبوبیت در رتبه چهارم است و رایانه های سونی با 5 درصد در رتبه پنجم است. دیگر یافته های این تحقیق به شرح زیر است.

95 درصد از دانشجویان حداقل مالک یک رایانه هستند. 83 درصد از آنها از لپ تاپ استفاده می کنند، 24 درصد از رایانه رومیزی بهره می برند و 15 درصد هم از هر دو استفاده می کنند.

27 درصد از مالکان لپ تاپ از مک و محصولات دل در رتبه دوم است.
در میان کسانی که قصد دارند در آینده رایانه بخرند 87 درصد ترجیح می دهند لپ تاپ بخرند و از این افراد 47 درصد دوست دارند تولیدات اپل را خریداری کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed