تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: شنبه، 16 مردادماه 1389  

 

رئیس گوگل: مردم هنوز برای انقلاب فناوری آمادگی ندارند

 
 

رئیس گوگل در کنفرانسی که با هدف حل مشکلات دنیا از راه فناوری برگزار شده بود گفت: انقلاب فناوری بسیار نزدیک شده است در حالی که ما هنوز برای پذیرش این انقلاب آمادگی نداریم. 

 
 

رئیس گوگل در کنفرانسی که با هدف حل مشکلات دنیا از راه فناوری برگزار شده بود گفت: انقلاب فناوری بسیار نزدیک شده است در حالی که ما هنوز برای پذیرش این انقلاب آمادگی نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تکنونومی کنفرانسی است که در آن کارشناسان و متخصصان دنیای فناوری به بررسی مشکلات دنیا که می توانند با کمک فناوری حل شوند به بحث و تبادل نظر می پردازند.

اریک اشمیت رئیس گوگل در این کنفرانس اظهار داشت: "هر دو روز یکبار 5 اگزابایت (5 میلیارد گیگابایت) اطلاعات در روی شبکه تولید می شوند. از سرورهای گوگل میلیاردها اطلاعات عبور می کند و امروز از روی این موتور جستجو می توان بدون هیچ دشواری هویت، تمایلات، موقعیت فعلی و موقعیت جغرافیایی کاربران را شناسایی کرد. برای دستیابی به این اطلاعات تنها کافی است که 14 عکس روی فیس بوک بگذارید."

وی افزود: "فکر نمی کنید که 14 عکس از خودتان روی شبکه دارید؟ اما حتما روی فیس بوک عکسهایی گذاشته اید. مردم همیشه دستگاههای مفید را برای کاری که می خواهند انجام دهند پیدا می کنند. در حقیقت دیگر به انقلاب فناوری نزدیک شده ایم، این درحالی است که مردم هنوز برای ورود به انقلاب که منتظر ما است آماده نیستند و هنور نگرانیهای زیادی برای محافظت از حریم شخصی خود روی وب دارند. چیزی که امروز دیگر حفظ آن غیرممکن است."

براساس گزارش وب نیوز، به گفته رئیس گوگل، زمانی که کاربران عکسها و اطلاعات ساده خود را روی شبکه های اجتماعی قرار می دهند این اطلاعات توسط سرورها تحلیل می شوند و از این طریق می توان به راحتی با استفاده از یکسری از پیش بینی های هوش مصنوعی ماشینهای محاسبه گر به تمام این اطلاعات دست یافت. بنابراین دیگر بسیار دشوار است که بخواهیم در روی اینترنت از حریم شخصی خود محافظت کنیم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed