تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 12 مردادماه 1389  

 

جهش استفاده از شبکه‌ی اجتماعی و بازی در اینترنت

 
 

بر اساس یافته‌های یک پژوهش، کاربران اینترنت آمریکایی زمان بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی و بازی‌ها و مدت کم‌تری بر روی ای‌میل و پورتال‌های اینترنتی سنتی سپری می‌کنند.  

 
 

بر اساس یافته‌های یک پژوهش، کاربران اینترنت آمریکایی زمان بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی و بازی‌ها و مدت کم‌تری بر روی ای‌میل و پورتال‌های اینترنتی سنتی سپری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، طبق پژوهش نیلسن، کاربران اینترنت در ماه ژوئن 23 درصد از زمان آنلاین خود را در سایت‌های شبکه اجتماعی گذراندند که به لطف فیس بوک، نسبت به 16 درصد در مدت مشابه سال گذشته، افزایش یافته است.

سهم بازی‌های آنلاین که با برنامه‌های اجتماعی ماند فارمویل شرکت زینگا هدایت می‌شوند به 10 درصد افزایش یافته و رتبه شماره دو محبوب‌ترین فعالیت‌های اینترنتی کاربران را از ای‌میل گرفته است.

به گفته تحلیلگران نیلسن، سایت‌های شبکه اجتماعی شیوه ارتباط افراد و یافتن اطلاعات آنلاین را تغییر داده‌اند، به‌طوری که افراد کم‌تری به پورتال‌های تحت اداره شرکت‌هایی مانند یاهو و مایکروسافت مراجعه می‌کنند و در حالی که هم‌چنان مایل به مشاهده پیام‌های دوستان و همکارانشان هستند، بیش‌تر احتمال دارد این کار را در یک محیط اجتماعی انجام دهند.

کاربران اینترنت در ماه ژوئن 4.4 درصد از زمان آنلاین خود را در پورتال‌ها سپری کردند که نسبت به 5.5 درصد در مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است. سهم ای‌میل از زمان آنلاین کاربران نیز نیز از 12 درصد به 8.3 درصد تنزل کرد اما پورتال‌ها و ای‌میل در دستگاه‌های قابل حمل وضع بهتری داشتند.

به‌جز شبکه اجتماعی و بازی‌ها، تنها خدمات اینترنتی که سهمش را از زمان آنلاین کاربران افزایش داد، پخش مستمر ویدیو و فیلم بود که از 3.5 به 3.9 درصد رسید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed