تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 1 مردادماه 1389  

 

استفاده‌ گوگل از انرژی بادی برای تامین نیروی دیتاسنترها

 
 

بخش انرژی گوگل برای خرید نیروی بادی از شرکت "نکست ارا انرژی" به منظور تامین نیروی دیتاسنترهای این شرکت اینترنتی، برای مدت 20 سال قرارداد بست.  

 
 

بخش انرژی گوگل برای خرید نیروی بادی از شرکت "نکست ارا انرژی" به منظور تامین نیروی دیتاسنترهای این شرکت اینترنتی، برای مدت 20 سال قرارداد بست.

به گزارش ایسنا، به گفته یکی از مقامات گوگل، این قرارداد دسترسی به نیروی بادی 114 مگاوات به قیمت ثابت را در طی 20 سال آینده برای گوگل فراهم می‌کند.

این قرارداد کمتر از سه ماه پس از سرمایه‌گذاری 38.8 میلیون دلاری گوگل در دو نیروگاه بادی در داکوتای شمالی انجام می‌گیرد. این نیروگاه‌های بادی ساخته شده توسط NextEra Energy Resources الکتریسیته کافی برای تامین برق 55 هزار خانه تولید می‌کنند.

این شرکت اینترنتی پیش از این در اواخر سال 2007 اعلام کرده بود که در شرکت‌های تولیدکننده انرژی‌های قابل احیای ارزان سرمایه‌گذاری کرده و خود نیز در این زمینه تحقیقات انجام می‌دهد.

بخش انرژی گوگل که در ماه دسامبر تشکیل شد، به این شرکت امکان می‌دهد حجم بالایی از انرژی قابل احیا را بازارهای نیروی عمده فروشی خریداری کند.

گفتنی است غول‌های آنلاینی مانند فیس بوک، یاهو و گوگل اخیرا برای نیروی مورد استفاده در دیتاسنترهای بزرگ خود به زیر ذره‌بین رفته‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed