تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 28 تیرماه 1389  

 

پرسه‌زنی ارواح در فیس‌بوک

 
 

فیس بوک که در حال حاضر بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می‌شود، راهکاری برای پی بردن به اینکه کاربرانش دیگر زنده نیستند، ندارد و درنتیجه الگوریتم این سایت گاهی از کاربران می‌خواهد به دوستانی متصل شوند که دیگر در قید حیات نیستند.  

 
 

فیس بوک که در حال حاضر بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می‌شود، راهکاری برای پی بردن به اینکه کاربرانش دیگر زنده نیستند، ندارد و درنتیجه الگوریتم این سایت گاهی از کاربران می‌خواهد به دوستانی متصل شوند که دیگر در قید حیات نیستند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر پروفایل یک فرد متوفی در فیس بوک بدون تغییر می‌ماند و هم‌چنان در پروفایل‌ها و صفحه‌های خانگی دوستانش نشان داده می‌شود که ممکن است برای آن‌ها ناراحت‌کننده باشد.

به گفته سخنگوی شرکت فیس بوک، این مساله حساسی محسوب می‌شود و البته مشاهده ظاهر شدن دوستان متوفی برای کاربران فیس بوک می‌تواند دردناک باشد و با توجه به بزرگی این سایت و افرادی که هر روز فوت می‌کنند، این شرکت هرگز نمی‌تواند به شکل بی‌عیب و نقص از عهده این مساله بربیاید.

مشکل اصلی در این است که با اینکه بیش‌تر کاربران این شبکه اجتماعی جوان هستند، مرگ در بیش‌تر مواقع ممکن است ناگهانی و تراژیک باشد که دردناک بودن این مساله را تشدید و یافتن راه کار برای آن را دشوار می‌کند.

یکی از راه‌کارهای پیشنهاد شده، اقدام خود کاربران برای حذف دوستی که از دست داده‌اند، از فهرست دوستانشان یا طراحی مکانیسمی از سوی فیس بوک برای آرشیو کردن این دسته از کاربران برشمرده شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed