تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 27 تیرماه 1389  

 

نگرانی نیمی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی درباره‌ی حریم خصوصی

 
 

نیمی از آمریکایی‌هایی که در سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس یک پروفایل دارند، درباره حریم خصوصی خود نگران هستند. 

 
 

نیمی از آمریکایی‌هایی که در سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس یک پروفایل دارند، درباره حریم خصوصی خود نگران هستند.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی موسسه "ماریست کالج"، افراد بالای 60 سال و زنان بیش از مردان نگران حریم خصوصی خود هستند.

حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی همواره یکی از مسائل مطرح بوده است. فیس بوک به تازگی و پس از اعتراض‌های دیده‌بان‌های حریم خصوصی و مصرف‌کنندگان درباره دشواری تغییر تنظیمات پیش فرض، سیاست‌های خود در این زمینه را تغییر داد تا کاربران برای کنترل اطلاعات به نمایش درآمده از پروفایلشان برای مشاهده عمومی اختیار بیش‌تری داشته باشند.

این نظرسنجی نشان داد که 27 درصد از هزار و چهار نفر شرکت‌کننده در این بررسی درباره حریم خصوصی در وب سایت‌های شبکه اجتماعی نگران و 23 درصد دیگر بسیار نگران بودند.

روی هم‌رفته 43 درصد از آمریکایی‌ها اظهار کرده‌اند که از طریق وب‌سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس و LinkedIn تماس با دوستان و خانواده را حفظ می‌کنند و 40 درصد مردان و 45 درصد زنان نیز اظهار کرده‌اند، در یک سایت شبکه اجتماعی پروفایل دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed