تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 27 تیرماه 1389  

 

لطمه‌ی سیستم اشتراک به آمار خوانندگی آنلاین‌تایمز

 
 

وب سایت روزنامه تایمز، دوسوم از مخاطبان آنلاین خود را به‌دنبال به‌کارگیری سیستم اشتراک از دست داد. 

 
 

وب سایت روزنامه تایمز، دوسوم از مخاطبان آنلاین خود را به‌دنبال به‌کارگیری سیستم اشتراک از دست داد.

به گزارش ایسنا، این کاهش چشمگیر بوده اما به اندازه‌ای که پیش‌بینی شده بود، شدید نبود.

آمار خوانندگی برای این سایت به دقت از سوی باقی صنعت رسانه به‌ویژه روزنامه‌های رقیبی که با مشاهده مهاجرت خوانندگان به وب و کاهش تیراژ هم‌چنان در تلاشند مدل کسب و کار مطمئنی را بیابند، مورد بررسی قرار خواهد داد.

در حالی که بسیاری در صنعت رسانه برروی این ایده که جذب مخاطبان انبوه با اخبار رایگان درآمد تبلیغاتی بالایی را حاصل می‌کند، حساب می‌کنند، روپرت مرداک، مدیر اجرایی نیوزکورپ که نیوز اینترنشنال، ناشر تایمز را کنترل می‌کند، سال گذشته تصمیم برای به‌کارگیری سیستم اشتراک در تایمز و نشریه خواهر آن ساندی تایمز را اعلام کرد.

آمار موسسه Experian Hitwise که ترافیک اینترنت را مورد بررسی قرار می‌دهد، نشان داد که در عرض یک هفته پس از معرفی سیستم اشتراک وب سایت تایمز، بازدیدها از این سایت به 33 درصد در سطح پیش ثبت نام کاهش یافت و انتظار می‌رود این سایت 90 درصد از ترافیک خود را از دست دهد.

احتمالا شدت این کاهش با معرفی هزینه یک پوند برای 30 روز دسترسی کم شده است زیرا هدف مرداک دریافت هزینه یک پوند برای دسترسی روزانه یا دو پوند برای دسترسی یک هفته‌ای به این سایت بود.

وال استریت ژورنال که در تملک مرداک است نیز در حال حاضر برای دسترسی آنلاین به محتوای خود هزینه اشتراک دریافت می‌کند و مدل موفقی را نیز تجربه کرده اما پذیرفته شده که خوانندگان حاضرند، برای اطلاعات خاصی که این نشریه تولید می‌کند، پول پرداخت کنند.

طبق گزارش Experian، بزرگ‌ترین کاهش مخاطبان وب سایت تایمز پنج هفته قبل از معرفی سیستم اشتراک وب سایت این روزنامه و هنگامی روی داد که از بازدیدکنندگان درخواست می‌شد اطلاعات خود را وارد کنند. این سایت در این مدت 58 درصد از مخاطبانش را از دست داد اما کاهش آن‌ها از زمان آغاز فعالیت سیستم متوسط بوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed