تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 23 تیرماه 1389  

 

۷۰ درصد فروش فیلم‌ها در پردیس‌ها و مجموعه‌های سینمایی است

 
 

امیرحسین علم‌الهدی گفت: 70درصد فروش فیلم‌ها در سینماهای تهران در پردیس‌ها و مجموعه‌های سینمایی است.  

 
 

امیرحسین علم‌الهدی گفت: 70درصد فروش فیلم‌ها در سینماهای تهران در پردیس‌ها و مجموعه‌های سینمایی است.

مدیر پردیس سینمایی ملت در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که 40 درصد فروش فیلم‌ها در پردیس‌های سینمایی است، اظهار داشت: پردیس‌هایی که توسط شهرداری تهران ساخته شده‌اند مانند «زندگی»، «تماشا»، «آزادی» و «ملت» فروش مناسبی داشته‌اند و در کنار مجموعه‌های سینمایی مانند «اریکه‌ ایرانیان»، «ایران»، «فرهنگ» و «ماندانا» 70 درصد فروش فیلم‌ها را در تهران شامل می‌شوند.

وی با اشاره به علت استقبال بیشتر مردم از این سالن‌ها توضیح داد: مخاطب با مراجعه به این پردیس‌ها و مجموعه‌های سینمایی حق انتخاب دارد و تنها با یک فیلم مواجه نیست. هم‌چنین مخاطب با خدمات جانبی بیشتری مواجه است و می‌تواند از بوفه، کتابفروشی، کافه‌گالری و کافی‌شاپ استفاده کند و مورد سوم فراگیری مکان‌های این سالن‌ها است که در مناطقی واقع شده‌اند که مردم می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: سینماهای تک‌سالنه به خاطر این‌که نمی‌توانند تنوع سلایق را پوشش دهند، روز‌به‌روز با افت فروش روبه‌رو هستند و اگر به سینماهای اروپا و آمریکا هم نگاه کنیم می‌بینیم در آنجا هم مجموعه‌های سینمایی مخاطب بیشتری دارند. به طور مثال در اروپا سال گذشته 80 تا 85 درصد مردم به مجموعه‌های بالای هشت سالن مراجعه کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed