تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 23 تیرماه 1389  

 

کاربران چینی باید در اینترنت از نام واقعی خود استفاده کنند

 
 

چین همواره حامی سیاست محدودسازی دسترسی به محتواهای اینترنتی بوده و آن را عاملی برای محافظت از شهروندان خود در برابر اطلاعات ناشایست و گمراه‌کننده می‌داند. 

 
 

ایتنا - چین همواره حامی سیاست محدودسازی دسترسی به محتواهای اینترنتی بوده و آن را عاملی برای محافظت از شهروندان خود در برابر اطلاعات ناشایست و گمراه‌کننده می‌داند.

دولت چین تصمیم گرفته است با اجرای راهکارهایی، میزان گمنامی و ناشناختگی (anonymity) شهروندان خود را در این اینترنت کاهش دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری CBC کانادا، مردم پرجمعیت‌ترین کشور جهان از این پس باید به هنگام خرید تلفن‌همراه و یا گشت‌وگذار در اینترنت، از نام واقعی خود استفاده کرده و نام مستعار را کنار بگذارند.

وانگ چن رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت چین در ماه آوریل از کنگره ملی این کشور خواسته بود سیستم جامع سانسور را تکمیل و ارائه نماید.

دولت چین از این سیستم برای مدیریت اینترنت استفاده می‌کند.

اصولاً دولتمردان چینی با آزادی اظهارنظر در اینترنت سر ناسازگاری دارند و این موضوع را به‌خوبی می‌توان از قوانینی که اخیراً در این کشور وضع شده است، مشاهده نمود.

مناقشات دامنه‌دار چین و شرکت گوگل در زمینه سانسور نتایج جست‌وجوها و نیز سخت‌گیری‌های بیشتر چین بر کافی‌نت‌های این کشور، از جمله این سیاست‌ها به‌شمار می‌رود.

در چین اینترنت بازترین و زنده‌ترین مکان برای گفت‌وگوها و تبادل افکار شهروندان این کشور محسوب می‌گردد ولی با توجه به سانسور گسترده‌ای که مقامات این کشور علیه اینترنت به کار گرفته‌اند، این فضا اندکی بسته‌تر شده است.

چین همواره حامی سیاست محدودسازی دسترسی به محتواهای اینترنتی بوده و آن را عاملی برای محافظت از شهروندان خود در برابر اطلاعات ناشایست و گمراه‌کننده می‌داند.

گفتنی است این کشور بیش از 400 میلیون کاربر اینترنتی دارد که این میزان، بالاترین تعداد جمعیت آنلاین در سطح جهان به‌شمار می‌رود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed