تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 17 تیرماه 1389  

 

با نمایش بازی‌های جام‌جهانی سینماها بیش از ۳۰۰ درصد افزایش مخاطب داشته‌اند

 
 

مدیر پردیس سینمای ملت از ارائه طرح ادامه نمایش بازی‌های فوتبال (شامل بازی‌های خارجی و داخلی) در پردیس‌های سینمایی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.  

 
 

مدیر پردیس سینمای ملت از ارائه طرح ادامه نمایش بازی‌های فوتبال (شامل بازی‌های خارجی و داخلی) در پردیس‌های سینمایی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

«امیرحسین علم‌الهدی» در گفت‌وگو فارس با اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر به دنبال تدوین طرحی هستیم که پس از پایان جام جهانی آن را به وزارت ارشاد ارائه کنیم تا بتوانیم بازی‌های فوتبال را همچنان در سینماها و پردیس‌های سینمایی نمایش دهیم.

وی افزود: در حال کار کارشناسی بر روی این طرح هستیم تا تنوع را وارد سالن سینماها کنیم اما نباید این طرح به گونه‌ای باشد که برای فیلم‌ها مزاحمت ایجاد کنیم.

قصد داریم بازی‌های داخلی و خارجی را نمایش دهیم

مدیر پردیس سینمای ملت خاطرنشان کرد: در طرح جدید قصد داریم بازی‌های داخلی و خارجی را نمایش دهیم و به دنبال راهکاری برای این موضوع هستیم چرا که با اجرای این طرح مطمئنا همه ارکان سینما از آن منتفع خواهند شد.

ادامه این طرح می‌تواند منجر به عادت فیلم دیدن و سینما رفتن در بین مردم ما شود
علم‌الهدی تصریح کرد: در جریان اجرای این طرح برای بازی‌های جام جهانی عملا دیدیم که وقتی مردم بلیت فوتبال گیرشان نمی‌آید، دست خالی سینما را ترک نمی‌کنند و به سالن‌های دیگر مراجعه می‌کنند و فیلم‌های سینمایی را می‌بینند که ادامه این طرح در آینده می‌تواند منجر به عادت فیلم دیدن و سینما رفتن در بین مردم ما شود.
این سینمادار خاطرنشان کرد: سینمای ایران نیاز دارد تا درآمد داشته باشد و اگر نتواند درآمد داشته باشد و از قبال این درآمد برای خود هزینه نکند، این روز به روز به مخروبه‌شدن سینماها منجر خواهد شد و مطمئنا ادامه این طرح، هم باعث ارتقاء امنیت اجتماعی خواهد شد و هم سود مناسبی را عاید سینمای ایران خواهد کرد.

اگر این طرح بخواهد ادامه پیدا کند در زمان نمایش مفید فیلم‌ها نخواهد بود

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس با رد انتقادها و این موضوع که این طرح باعث ریزش مخاطبان سینما خواهد شد، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست بلکه در درجه اول برای ما فیلم اهمیت دارد. ما باید بتوانیم در ساعت‌هایی که به عنوان سئانس‌های مرده سینما به حساب می‌آیند، مخاطبان را به سالن‌ها بکشانیم که در مدت اخیر نیز بازی‌ها در زمان‌هایی پخش شده است که جزء سئانس های مرده سینما به حساب می‌آمده و قطعا اگر این طرح بخواهد ادامه پیدا کند، در زمان نمایش مفید فیلم‌ها نخواهد بود.

علم‌الهدی تصریح کرد: البته این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که سالن‌های سینمایی اکثرا چندین سالن دارند که یکی از آنها بدون این که مزاحمتی را برای نمایش فیلم‌ها ایجاد کند می‌تواند به پخش فوتبال اختصاص پیدا کند که البته سرریز تماشاگران فوتبال باز هم به سالن‌های دیگر خواهند رفت.

وقتی این هجوم را به سالن‌ها می‌بینیم، شور و شعف وجود ما را فرا می‌گیرد

این کارشناس حوزه پخش و نمایش سینما در ادامه بیان داشت: ما به عنوان سینماداران وقتی این هجوم را به سالن‌ها می‌بینیم شور و شعف وجود ما را فرا می‌گیرد و این اتفاقا جزء سیاست‌های نظام است که بتوانیم با برنامه‌های خوب اوقات فراغت مردم را پر کنیم و اتفاقا این طرح نشان داده است که می‌تواند همانند طرح موفق اذان تا اذان در ارتقای ضریب امنیت اجتماعی مؤثر باشد. چرا که خانواده‌ها دارند برای دیدن فوتبال به سالن‌های سینمایی می آیند و این خودش باعث می‌شود وقتی جوان به سالن بیاید هیجان خود را خالی کند دیگر سراغ بزهکاری نرود.

بیش از 300 درصد افزایش مخاطب داشته‌ایم

علم الهدی تأکید کرد: با اجرای طرح نمایش بازی های فوتبال جام جهانی در پردیس های سینمایی بیش از 300 درصد افزایش مخاطب داشته‌ایم و مهم‌تر از همه حضور خانواده‌ها در سالن‌ها است که به بهانه فوتبال به سینما می‌آیند و اگر بلیت فوتبال گیرشان نیاید به دیدن فیلم‌های سینمایی می‌روند.

مدیر پردیس سینمای ملت در ادامه بیان داشت: همه جای دنیا سینما رفتن به عنوان یک شاخصه توسعه اجتماعی به حساب می آید همه جا به بهانه‌های مختلف نظیر فوتبال مردم را به سالن سینما می‌کشانند و ما نیز باید بتوانیم تجربه‌های موفقی را که در دنیا انجام شده است دریافت و با یک ساز و کار مناسب اجرا کنیم. چراکه اتفاقا با توجه به این که همگی سالن‌های سینمای ما کنترل شده هستند، خانواده‌ها می‌توانند به راحتی دست جوانان خود را بگیرند و به سالن‌ها بیایند.

نمایندگان پلیس امنیت اجتماعی، اداره اماکن و بازرس وزارت ارشاد بازی را دیدند

وی در خاتمه با اشاره به اینکه شب گذشته نمایندگان پلیس امنیت اجتماعی، اداره اماکن و بازرس وزارت ارشاد با حضور در پردیس ملت بازی هلند و اروگوئه را در کنار مردم تماشا کردند گفت: طبق آماری که من دارم شب گذشته نیز استقبال بسیار خوبی از بازی هلند و اروگوئه شد به گونه ای که دو سالن پردیس ملت و چند سالن پردیس آزادی کاملا پر بودند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed