تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 17 تیرماه 1389  

 

اینترنت دومین رسانه پردرآمد جهان می‌شود

 
 

مرکز PricewaterhouseCoopers بر اساس یک بررسی جدید اعلام کرد که رسانه‌های آنلاین تا پایان سال جاری میلادی از روزنامه‌ها پیشی می‌گیرند و پس از تلویزیون به عنوان دومین پلتفورم رسانه‌ای محبوب دنیا به کار می‌روند. 

 
 

ایستنا - مرکز PricewaterhouseCoopers بر اساس یک بررسی جدید اعلام کرد که رسانه‌های آنلاین تا پایان سال جاری میلادی از روزنامه‌ها پیشی می‌گیرند و پس از تلویزیون به عنوان دومین پلتفورم رسانه‌ای محبوب دنیا به کار می‌روند.

این مرکز پیش‌بینی کرده است که میزان پرداخت پول در دنیای رسانه‌های دیجیتال در سال 2014 میلادی 26 درصد از کل درآمدهای رسانه‌ای جهان را تشکل می‌دهد که این رقم برای سال 2009 تنها 19 درصد بوده است.

درآمد جهانی تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات موبایلی در سال گذشته 2/24 میلیارد دلار محاسبه شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال 2014 میلادی به 4/34 میلیارد دلار برسد.

به نوشته روزنامه "وال استریت ژورنال"، تبلیغات موبایلی در عرصه جهانی طی سال گذشته درآمد 414 میلیون دلاری را کسب کرد که این رقم در سال 2014 به 6/1 میلیارد دلار خواهد رسید.

در این دوره زمانی از درآمدهای روزنامه‌های کاغذی کاسته می‌شود و در سال 2012 میلادی 19 درصد از کل درآمدهای تبلیغاتی صنعت جهانی رسانه به روزنامه‌های کاغذی اختصاص میابد.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، درآمد جهانی روزنامه‌ها در سال 2014 به 9/31 میلیارد دلار می‌رسد که این رقم در سال 2009 میلادی 7/36 میلیارد دلار بوده است. لازم به ذکر است صنعت جهانی روزنامه‌نگاری در سال 2005 موفق به کسب درآمد 60 میلیارد دلاری شده بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed