تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: شنبه، 12 تیرماه 1389  

 

هفت فناوری‌ برتر دیجیتال برای علاقه‌مندان به شنا

 
 

کارشناسان لیست بهترین فناوری‌های دیجیتال ضدآب که قابلیت استفاده هنگام شنا کردن دارند را منتشر کردند.  

 
 

کارشناسان لیست بهترین فناوری‌های دیجیتال ضدآب که قابلیت استفاده هنگام شنا کردن دارند را منتشر کردند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، گرم شدن هوا و افزایش علاقه‌مندی مردم به ورزش‌های آبی از جمله اتفاقاتی است که همه‌ساله شاهد آن هستیم.

در حالی که با آغاز فصل گرما فروش محصولات جانبی ورزش شنا افزایش می‌یابد، تولیدکنندگان فناوری‌های الکترونیکی و دیجیتالی سعی کرده‌اند از این بازار بهره کافی را ببرند و فناوری‌هایی ارایه دهند که کاربر به کمک آن‌ها بتواند از این ورزش بیشتر لذت ببرد.
کارشناسان مرکز PC World در پی بررسی‌های اخیر خود موفق شدند لیست بهترین فناوری‌های دیجیتالی ضدآب که قابلیت استفاده هنگام شنا کردن را دارند، انتخاب و منتشر کنند که این لیست به قرار زیر منتشر شده است.

اسپیکرهای دیجیتالی Aqua Sounder: این اسپیکرهای دیجیتالی ضدآب به صورت بی‌سیم ساخته شده‌اند و کاربر می‌تواند به هنگام شنا آن‌ها را با خود به زیر آب ببرد و موسیقی دلخواه خود را که از طریق سیستم الکترونیکی خارج از استخر در حال پخش است، داخل استخر پخش کند. این اسپیکر ضدآب بی‌سیم 100 دلار قیمت دارد و می‌تواند تا عمق 150 پایی به زیر آب بیاید. باتری این اسپیکر قابلیت ذخیره 6 تا 10 ساعت انرژی را دارد.

دوربین دیجیتالی VPC-WH1 سانیو: این دوربین دیجیتالی ضدآب قادر است از دنیای زیر آب تصاویر باکیفیتی را تهیه کند. این دوربین هم‌اکنون با قیمت 350 دلار و به رنگ زرد فروخته می‌شود و کاربر می‌تواند آن را تا عمق 10 پایی به زیر آب ببرد. برای این دوربین دیجیتالی 30x زوم اپتیکال، فلش LED، حسگر باکیفیت و قابلیت تصویربرداری با کیفیت HD در نظر گرفته شده است.

قایق موتوری الکترونیکی Excalibur: این قایق موتوری بادی به باتری‌های ویژه‌ای متصل شده است که پس از شارژ می‌تواند به میزان یک روز انرژی لازم برای گشت و گذارهای آبی را در خود نگه دارد. این قایق که به قیمت 150 دلار فروخته می‌شود، دو دسته کنترلی مجزا دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند جهت مسیر قایق را به صورت دلخواه تغییر دهند. برای این قایق الکترونیکی حافظه داخلی و سیستم پخش موسیقی از طریق اسپیکرهای کوچک در نظر گرفته شده است.

ابزار ویژه گوشی‌های هوشمند برای تشخیص سلامت آب: کارشناسان از ساخت ابزار جدیدی برای گوشی هوشمند آیفون خبر داده‌اند که می‌تواند میزان سلامت آب را برای شنا کردن تشخیص دهد. این ابزار که Pool Calculator نام گرفته و به قیمت 5 دلار فروخته می‌شود، می‌تواند روی گوشی‌های دیگر هم نصب شود. این ابزار جدید به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند میزان pH، کلر و دیگر مواد شیمیایی داخل آب را مشخص کند و سلامت آب برای شنا کردن را بسنجد.

دوربین دیجیتالی ضدآب Stylus Tough 8000 الیمپوس: این محصول از بهترین دوربین‌های دیجیتالی ضدآب در بازار محسوب می‌شود و قیمت آن 275 دلار است. این دوربین علاوه بر ضدآب بودن، به صورت ضذضربه هم ساخته شده است در صورت بروز صدمات احتمالی مشکلی برای آن به وجود نیاید.
به گفته شرکت الیمپوس، کاربران می‌توانند این دوربین را تا عمق 33 پایی به زیر آب ببرند و در عین حال اگر دوربین از عمق 6/6 پایی سقوط کند، مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.

چراغ‌های الکترونیکی زیر آب: به منظور روشن کردن فضای استخر و زیباتر شدن محیط پیرامون، شرکت Boogiedoon چراغ‌های الکترونیکی جدیدی را با نام AquaGlow و با رنگ‌های مختلف تولید کرده است که هر کدام از آن‌ها می‌تواند به 10 رنگ مختلف روشن شود و فضای اطراف خود داخل آب را تا شعاع 20 پایی روشن کند. این چراغ یک دستگاه دایره‌ای است که انرژی لازم برای روشنایی محیط پیرامون را در باتری‌های داخلی ذخیره می‌کند و قیمت هر یک از آن‌ها 25 دلار است.

دستگاه کنترل از راه دور ضدآب: این سیستم به گونه‌ای ساخته شده است که شامل یک صفحه مجزا و دستگاه کنترل از راه دور می‌شود. روی صفحه مجزای دستگاه بخش‌های ویژه برای قرار گرفتن لیوان، خوراکی و ... تعبیه شده است تا به کمک سیستم کنترل از راه دور بتوان انواع تغذیه مورد نظر را به داخل آب هدایت کرد. قیمت این محصول که Snack Float نام دارد 70 دلار اعلام شده است.

اسپیکر خورشیدی ضدآب: این اسپیکر مخصوص دستگاه چندرسانه‌ای قابل‌حمل iPod ساخته شده است و شامل بخش ضدآبی می‌شود می‌شود که دستگاه iPod می‌تواند بدون هرگونه مشکل داخل آن قرار گیرد و به شما به داخل استخر بیاید. این دستگاه با نام Hammacher Schlemmer به قیمت 200 دلار فروخته می‌شود و هر سه ساعت که در مقابل خورشید می‌ماند، به مدت یک ساعت انرژی لازم برای پخش موسیقی را در خود ذخیره می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed