تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 تیرماه 1389  

 

بازی آلمان-انگلیس در جذب بینندگان تلویزیونی در آلمان رکورد زد

 
 

بازی آلمان - انگلیس در جام جهانی فوتبال با ‌٢٥ میلیون بیننده، رکورد جدیدی در جذب بینندگان تلویزیونی ثبت کرد.  

 
 

بازی آلمان - انگلیس در جام جهانی فوتبال با ‌٢٥ میلیون بیننده، رکورد جدیدی در جذب بینندگان تلویزیونی ثبت کرد.

بازی آلمان - انگلیس در جام جهانی فوتبال با ‌٢٥ میلیون بیننده، رکورد جدیدی در جذب بینندگان تلویزیونی ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، براساس برآورد‌های انجام شده، مسابقه‌ی تلویزیونی دو رقیب دیرینه، تیمهای ملی فوتبال دو کشور آلمان و انگلیس در جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی که با پیروزی چهار بر یک آلمان خاتمه یافت، در حدود ‌٥/٢٥ میلیون بیننده تلویزیونی داشته است.

به گزارش ورایتی، تماشای این مسابقه از سوی ‌٥/٢٥ میلیون بیننده تلویزیونی، ثبت یک رکورد در تاریخ بینندگان تلویزیونی مسابقات جام جهانی محسوب می‌شود، هر چند که برآورد‌ها برای بازی‌های انجام شده تا پایان روز یکشنبه بوده و بازی‌های برزیل - شیلی و هلند - اسلواکی در آن لحاظ نشده است.

این در حالی است که آنجلا مرکل، صدر اعظم آلمان و دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس نیز که در زمان برگزاری مسابقه دو تیم آلمان و انگلیس در اجلاس سران G20 در تورنتو کانادا حضور داشتند، با ترک اجلاس، از نیمه دوم به جمع بینندگان تلویزیونی این مسابقه ملحق شدند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed