تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: شنبه، 5 تیرماه 1389  

 

شرکت‌های فن‌آوری مورد اعتمادتر از رسانه‌های سنتی

 
 

محققان آمریکایی دریافته‌اند مردم اکنون به غول‌های فن‌آوری بیش‌تر از رسانه‌های سنتی و سایت‌های شبکه اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر اعتماد دارند.  

 
 

محققان آمریکایی دریافته‌اند مردم اکنون به غول‌های فن‌آوری بیش‌تر از رسانه‌های سنتی و سایت‌های شبکه اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر اعتماد دارند.

به گزارش ایسنا، بر اساس یک بررسی جدید که از بیش از 2100 آمریکایی انجام گرفته، تقریبا نیمی از این افراد به سه شرکت فن‌آوری بزرگ اپل، گوگل و مایکروسافت کاملا یا بسیار اعتماد دارند، در مقابل هشت درصد به توییتر و 13 درصد به فیس بوک اعتماد دارند.

اما تمامی این شرکت‌ها در میزان اعتماد مردم در سطح بالاتری نسبت به رسانه‌های سنتی قرار گرفته‌اند. از هر پنج بزرگسال 18 تا 29 ساله، یک نفر عنوان کرده به فیس بوک اعتماد بیش‌تری دارد، در عین حال 15 درصد از این افراد به توییتر اعتماد داشتند.

رسانه‌های سنتی موافقت اندکی از سوی مردم کسب کردند، به طوری که تنها هشت درصد بزرگسالان و شش درصد جوانان به آن‌ها اعتماد داشتند.

هم‌چنین طبق یافته‌های این بررسی، به‌دنبال جنجال بر سر افشا شدن اطلاعات خصوصی کاربران توسط فیس بوک و گوگل، اکثر افراد حریم خصوصی آنلاین را یکی از نگرانی‌های عمده خود به هنگام استفاده از اینترنت عنوان کرده‌اند.

به گفته جان زاگبی، رییس و مدیر اجرایی زاگبی اینترنشنال، شرکت‌های بزرگ فن‌آوری برای ساخت هویت برند خود زمان داشته‌اند در حالی که فیس بوک و توییتر هنوز هویت‌های شرکتی ندارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed