تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 30 خردادماه 1389  

 

هواداران فوتبال در توییتر رکورد زدند

 
 

دو رویداد ورزشی بزرگ در هفته گذشته موجب شد پیام‌های ارسال شده در توییتر به بالاترین رکورد همه زمان‌ها در این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی برسند. 

 
 

دو رویداد ورزشی بزرگ در هفته گذشته موجب شد پیام‌های ارسال شده در توییتر به بالاترین رکورد همه زمان‌ها در این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی برسند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2010 روی هم‌رفته ترافیک توییتر را بالا برد اما رکورد جدید تنها 30 ثانیه پس از این که دوشنبه گذشته تیم فوتبال ژاپن یک بر صفر در مقابل کامرون به برتری رسید، با نرخ دو هزار و 940 پیام ارسال شده در ثانیه، به دست آمد.

با این همه عمر این رکورد کوتاه بود و پنج‌شنبه گذشته پس از بازی‌های تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و بوستون سلتیکس، ترافیک توییتر به سه هزار و 85 پیام در ثانیه رسید.

هر دوی این آمار حدود چهار برابر بیش‌تر از متوسط 750 پیام ارسال شده در ثانیه از طریق این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی هستند. بیش از 105 میلیون عضو توییتر روزانه به‌طور متوسط 65 میلیون پیام در این سرویس ارسال می‌کنند.

اگرچه توییتر آمار ترافیک بازی آمریکا و اسلوونی در جام جهانی را ندارد اما نمودار نمایش داده شده در سایت سی ان ان نشان می‌دهد که کاربران ممکن است رکورد جدید دیگری را برجای گذاشته باشند.

افزایش ترافیک توییتر نشان می‌دهد که چگونه شبکه‌های اجتماعی به بخشی از تجربه هواداران فوتبال تبدیل شده‌اند و رکوردهای جدید با وجود بدترین قطعی سرویس توییتر از ماه اوت 2009 به این سو، به دست آمده‌اند.

مهندسان توییتر که سعی می‌کردند برای پاسخگویی به افزایش ارسال پیام‌های مربوط به جام جهانی بهبودهایی در این سایت صورت دهند، با مشکلات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شدند که در نتیجه آن سایت توییتر برای کاربران غیرقابل دسترس شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed