تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات روزنامه‌نگاری

تاریخ ارسال: سه شنبه، 25 خردادماه 1389  

 

کمیسیون تجاری فدرال آمریکا به‌دنبال راهی برای احیای مجدد ژورنالیسم

 
 

کمیسیون تجاری فدرال آمریکا در حال بررسی راه‌هایی برای پشتیبانی از احیای مجدد ژورنالیسم است.  

 
 

کمیسیون تجاری فدرال آمریکا در حال بررسی راه‌هایی برای پشتیبانی از احیای مجدد ژورنالیسم است.

به گزارش ایسنا، تدابیر احتمالی برای کمک به کسب و کار خبر آشفته آمریکا از جمله یارانه‌های دولتی، کمک‌های مالی و حفاظت از کپی‌رایت قوی‌تر در گزارشی که ماه گذشته منتشر شد و قرار است در نشستی به بحث گذاشته شوند، مورد تاکید قرار گرفتند.

اما سیاستگذاران آمریکایی پیش از انجام هر تصمیمی مایلند گزارش دیگری را بخوانند که قرار است از سوی سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OCED) منتشر شود.

این گزارش به بررسی وضعیت کسب و کار خبر در 31 کشور عضو OCED و انواع کمک‌های دولتی در جریان و کمک‌های مورد بحث پرداخته است.

یکی از مواردی که به شکل واضح در این گزارش مطرح شده این است که تا چه اندازه فروش روزنامه‌ها در آمریکا نسبت به کشورهای عضو OCED بدتر است.

درآمد صنعت روزنامه در آمریکا از سال 2007 تا 2009 تا 30 درصد کاهش یافت و دومین کاهش بزرگ درآمد روزنامه‌ها پس از این کشور، مربوط به انگلیس با 21 درصد بود.

کشورهایی مانند آلمان (با 10 درصد کاهش)، کره جنوبی (شش درصد)، استرالیا (سه درصد) و اتریش (حدود دو درصد) وضعیت بهتری داشتند؛ فرانسه نیز با سه درصد کاهش وضعیت مشابهی داشت.

در ضمن کم‌تر از نیمی از بزرگسالان در آمریکا در مقایسه با 96 درصد در ایسلند در سال 2008 به‌طور مرتب روزنامه می‌خواندند.

یک تفاوت آشکار نشان داده شده در بررسی OCED اتکای فوق‌العاده بالای روزنامه‌های آمریکا به تبلیغات به‌جای فروش نسخه های اشتراکی است.

تبلیغات در سال 2008 در 87 درصد درآمد روزنامه‌ها در آمریکا سهم داشت، در حالی که این میزان برای روزنامه‌های آلمانی 53 درصد، در انگلیس 50 درصد و در ژاپن 35 درصد بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed