تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 17 خردادماه 1389  

 

آغاز اشتراک‌گذاری کاربران یاهو و فیس‌بوک با یکدیگر

 
 

کاربران یاهو و فیس بوک در سراسر جهان می‌توانند با ورود به اشتراک خود به روزرسانی‌های دوستانشان را در هر دوی این سایت‌ها مشاهده کنند.  

 
 

کاربران یاهو و فیس بوک در سراسر جهان می‌توانند با ورود به اشتراک خود به روزرسانی‌های دوستانشان را در هر دوی این سایت‌ها مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا، فیس بوک از این پس به اعضای خود امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌های خود در این سایت شبکه اجتماعی را به سایت‌های یاهو ارسال کنند.

کاربران یاهو نیز اکنون می‌توانند فید خبری فیس بوک خود را از طریق صفحه خانگی یاهو مشاهده کنند؛ به‌علاوه محتوای ایجاد شده در سایت‌های یاهو از جمله یاهو نیوز، اسپورت، مووی و سایت اشتراک‌گذاری عکس فلیکر قابل اشتراک‌گذاری با دوستان فیس بوکی هستند.

طبق اعلام یاهو، یکپارچه‌سازی بیش‌تری بین یاهو و فیس بوک در راه است. یاهو جزئیات بیش‌تری از شیوه متصل شدن کاربرانش به فیس بوک را در وبلاگ خود منتشر کرده اما فیس بوک درباره این مساله سکوت اختیار کرده و هیچ جزییاتی را در مرکز مطبوعاتی، وبلاگ یا فیدتوییتر خود منتشر نکرده است.

پیشگام اینترنتی یاهو اعلام کرده که تنظیمات حریم خصوصی را با قرار دادن یک داشبورد مرکزی به نام "یاهو پالس" برای استفاده کاربران ساده می‌کند.

یاهو و فیس بوک برای نخستین بار در ماه دسامبر گذشته یکپارچگی سرویس‌هایشان را اعلام کردند و در آن زمان کاربران یاهو در آمریکا قادر بودند فعالیت‌ها و به‌روزرسانی‌های ارسال شده در اشتراک فیس بوک خود را دریافت کرده و هم‌چنین از گزینه اشتراک‌گذاری برخی از محتوای یاهو استفاده کنند.

بر اساس این گزارش این شرکت‌ها از طریق استفاده از فن‌آوری اتصال فیس بوک در سایت‌های یاهو در سال جاری وعده‌های بسیاری داده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed