تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 17 خردادماه 1389  

 

آنچه باید درباره‌ی سیم‌کارت اعتباری بدانید

 
 

سیم‌کارتی صفر است که از فریم خود جدا نشده باشد، پس چنانچه مشترکان سیم‌کارتی دریافت کردند که بدون فریم بود یا از آن جدا شده بود، دیگر صفر محسوب نمی‌شود؛ همچنین مشترکان باید پس از فروش سیم‌کارت، حتماً سند مالکیت را به نام خریدار کنند تا درصورت سوء استفاده احتمالی، مشکلی متوجه آن‌ها نشود. 

 
 

سیم‌کارتی صفر است که از فریم خود جدا نشده باشد، پس چنانچه مشترکان سیم‌کارتی دریافت کردند که بدون فریم بود یا از آن جدا شده بود، دیگر صفر محسوب نمی‌شود؛ همچنین مشترکان باید پس از فروش سیم‌کارت، حتماً سند مالکیت را به نام خریدار کنند تا درصورت سوء استفاده احتمالی، مشکلی متوجه آن‌ها نشود.

به گزارش ایسنا، سیم‌کارت‌های اعتباری طبق آنچه که همراه اول اعلاک کرده است، پس از برقراری نخستین تماس خروجی (مکالمه یا پیام کوتاه) فعال می‌شوند؛ سرویس پاسخگوی خودکار به طور دائم از طریق شماره 444 آماده ارائه اطلاعاتی مثل «آگاهی از مانده اعتبار، تمدید شارژ، تغییر رمز عبور، تغییر زبان و اعلام مفقودی (به شرط دارا بودن رمز عبور) است.

شارژ سیم‌کارت اعتباری همراه به‌صورت استانی است؛ در صورتی که مشترکان شارژ سیم‌کارت ‌اعتباری را از دفاتر بخش خصوصی تهیه می‌کنند، حتما خرید را از گیشه انجام داده و شخصا شارژ را از مسوول فروش دفتر دریافت کنند و توصیه می‌شود در همان زمان شناسه شارژ را در گوشی خود وارد کنند؛ لازم است که مشترکان شناسه‌های شارژ خود را پس از وارد کردن معدوم کنند تا از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

ضمنا داشتن شماره سریال شارژ که از طریق این سیستم فروخته می‌شود، به معنی داشتن یک کارت شارژ است، بنابراین در حفظ و نگهداری شماره سریال آن دقت کنید؛ توصیه می‌کنیم خرید شارژ از طریق اینترنت را در زمانی انجام دهید که احتمال قطعی برق و اینترنت در حداقل ممکن باشد تا از خرید ناموفق جلوگیری شود.

* چگونگی افزایش اعتبار

مشترکین همراه اعتباری می‌توانند کد زیر را از چپ به راست در گوشی خود وارد کنند:

# شماره رمز کارت شارژ#* 140 * و برای تهیه کارت شارژ به صورت الکترونیکی به سایت www.mci.ir مراجعه شود.

* چگونگی آگاهی از مانده اعتبار:

برای آگاهی از مانده اعتبار نیز لازم است کد زیر را از چپ به راست در گوشی وارد کنند:

# 11 * 140 *

چندی پیش در خبرها آمده بود که شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول بدون نیاز به وارد کردن رمز شارژ و در مبالغ 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی ممکن شد.

کلیه متقاضیان اتوشارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، می‌توانند ضمن مراجعه به وب سایت ویژه اتوشارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به نشانی www.autocharge.ir و با وارد کردن شماره سیم‌کارت اعتباری همراه اول مورد نظر خود، مقدار اتوشارژ را از میان یکی از ارقام 20، 50، 100 و 200هزار ریالی انتخاب و با پرداخت آنلاین از طریق یکی از کارت‌های شبکه بانکی کشور، به طور مستقیم سیم‌کارت اعتباری همراه اول مورد نظر خود را شارژ کنند.

براساس این گزارش، با استفاده از سرویس اتوشارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، دیگر نیازی به وارد کردن رمز شارژ از طریق کدهای دستوری نبوده و بلافاصله پس از پرداخت، مبلغ شارژ خریداری شده مستقیما به حساب سیم‌کارت اعتباری همراه اول مورد نظر منتقل می‌شود.

فروش بی‌واسطه و با قیمت مصوب، امنیت و اطمینان خاطر به دلیل خرید مستقیم شارژ از همراه اول و همچنین امکان شارژ کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در هر لحظه و هر کجا از جمله مزایای استفاده از سرویس اتوشارژ اعلام شد.

در هر حال مشترکان باید هنگام خرید هرگونه سیم‌کارت کارکرده به دفتر خدمات مشترکین مراجعه کرده، قبض میان دوره‌ای تهیه و آن را با فروشنده تسویه کنند تا در آینده پول مکالمه دیگران را نپردازند و اگر خریدار هستند نیز سند را به نام خود تنظیم کنند تا احتمالا یک سیم‌کارت به چند نفر فروخته نشود.

هرگونه خرید و فروش سیم‌کارت با هر شکل و شرایطی چنانچه تحت ضوابط و دستورالعمل دفاتر خدمات ارتباطی صورت نپذیرد، از تعهد شرکت ارتباطات سیار خارج است و هنگام خرید سیم‌کارت تلفن همراه از فعال بودن آن در حضور فروشنده اطمینان حاصل کرد و توصیه می‌شود جهت هماهنگی نام و آدرس فروشنده تلفن همراه را نزد خود مشترک نگهداری شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed