تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 12 خردادماه 1389  

 

رشد تدریجی چهره‌ی اجتماعی یاهومیل

 
 

یاهو به آرامی در حال افزودن ویژگی‌های شبکه اجتماعی توییترمانند به سرویس ای‌میل خود است تا از مشکلات حریم خصوصی به‌وجود آمده برای فیس بوک و گوگل اجتناب کند.  

 
 

یاهو به آرامی در حال افزودن ویژگی‌های شبکه اجتماعی توییترمانند به سرویس ای‌میل خود است تا از مشکلات حریم خصوصی به‌وجود آمده برای فیس بوک و گوگل اجتناب کند.

به گزارش ایسنا، ویژگی Yahoo! Updates حدود دو سال قبل راه‌اندازی شد تا به کاربران امکان دهد اطلاعاتی از فعالیت‌ها یا زندگی روزمره خود را در قالب به‌روزرسانی‌هایی در سرویس‌های وب رایگان مانند ای‌میل و پیام فوری ارسال کنند اما اشتراک‌گذاری این اطلاعات محدود بوده است.

اما یاهو در هفته‌های آینده این ویژگی را در سرویس ای‌میل خود گسترش می‌دهد تا شامل به‌روزرسانی‌های عمومی از "مسنجر" و "تماس‌ها" نیز باشد.

این شرکت از کاربران می‌خواهد با توجه بیش‌تری کنترل‌های حریم خصوصی را تنظیم کنند تا مشخص کنند مایلند چه اطلاعاتی و ازسوی چه کسانی با آن‌ها به اشتراک گذاشته شود.

طبق اعلام مقامات یاهو، این شرکت برای اطمینان از راحت بودن مشاهده این کنترل، آن را در بالای صفحه قرار داده است که یک کادر فعال/غیرفعال ساده وجود دارد و کنترل‌ها برای تنظیمات پیچیده‌تر نیز در صفحه وجود دارند.

گوگل در ماه فوریه پس از عرضه ویژگی Buzz در جی‌میل که به‌طور خودکار و برمبنای افراد موجود در فهرست تماس‌های کاربر، یک شبکه اجتماعی ایجاد می‌کند، مورد انتقاد شدید قرار گرفته و با موج شکایت‌هایی روبه‌رو شد که این شرکت را ناچار ساخت سریعا اصلاحاتی در Buzz انجام دهد.

ویژگی Google Buzz به کاربران جی‌میل امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌هایی درباره فعالیت‌های دوستانشان در اینترنت دریافت کنند و امکان اشتراک‌گذاری ویدیو، عکس و محتواهای دیجیتالی دیگر را برای آنان فراهم ساخته که چالشی برای ستاره‌های شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توییتر محسوب می‌شود.

فیس بوک از هفته گذشته در مواجه با سیل انتقادها و متهم شدن به خیانت در اعتمادی که این سایت را بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان ساخته، به‌سازی کنترل‌های حریم خصوصی این سایت را آغاز کرد و صفحه تنظیمات حریم خصوصی این سایت را مورد طراحی مجدد قرار داد تا حداقل اطلاعات ممکن برای مشاهده توسط همه کاربران موجود باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed