تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 10 خردادماه 1389  

 

خودکشی دیجیتالی در فیس‌بوک

 
 

گروهی از کاربران فیس‌بوک تصمیم گرفتند در اعتراض به مورد توجه قرار نگرفتن نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در این شبکه اجتماعی، این سایت را ترک کنند.  

 
 

گروهی از کاربران فیس‌بوک تصمیم گرفتند در اعتراض به مورد توجه قرار نگرفتن نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در این شبکه اجتماعی، این سایت را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، بیش از 25 هزار نفر متعهده شده‌اند که دهم خردادماه برابر با 31 ماه می این سایت را ترک کنند.

این افراد قصد دارد در اعتراض به نادیده گرفته شدن مشکلات حریم خصوصی در فیس‌بوک و باز نبودن آن مرتکب خودکشی دیجیتالی شوند. اما به نظر می‌رسد افراد زیادی از این طرح خبر نداشته باشند و بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، طرح "روز ترک فیس‌بوک" شکسته خورده به نظر می‌رسد.

معلوم نیست بی‌علاقه‌گی کاربران یا مجموعه اصلاحات حریم خصوصی اخیر فیس‌بوک، ریشه این اقدام شکست خورده باشد. مارک زوکربرگ، مدیر اجرایی فیس‌بوک، مجموعه جدیدی از گزینه‌های حریم خصوصی را به تازگی در یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی کرده است.

طبق اعلام Vision Critical، بیش از 60 درصد از کاربران مورد نظرسنجی اظهار کرده‌اند که از واکنش فیس‌بوک به نگرانی های حریم خصوصی متعدد درباره عملکرد این سایت راضی هستند، اگرچه 81 درصد تاکید کرده‌اند هم‌چنان در فیس‌بوک درباره اطلاعاتی که ارسال یا به اشتراک می‌گذارند با احتیاط عمل می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed