تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 8 خردادماه 1389  

 

علاقه کاربران به یافتن نام خود در موتورهای جستجو

 
 

نتایج یک بررسی نشان می دهد تعداد کاربرانی که نام خود را در گوگل جستجو می کنند تا از میزان انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به خود در فضای مجازی مطلع شوند، روز به روز در حال افزایش است.  

 
 

نتایج یک بررسی نشان می دهد تعداد کاربرانی که نام خود را در گوگل جستجو می کنند تا از میزان انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به خود در فضای مجازی مطلع شوند، روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش فارس به نقل از مدیاپست، تحقیقات مرکز Pew Research نشان می دهد که کاربران امریکایی اینترنت که از موتورهای جستجو استفاده می کنند به نحو فزاینده ای نام خود را در محیط مجازی جستجو می کنند.

البته یکی از دلایل اصلی این کار پی بردن به اطلاعات موجود در مورد خود و میزان حفظ حریم شخصی در اینترنت است. آنها تلاش می کنند تا در صورت انتشار اطلاعاتی در مورد خود که خصوصی تلقی می کنند این اطلاعات را از سایت ها و شبکه های مجازی پاکسازی کنند.

هم اکنون به طور متوسط 57 درصد کاربران اینترنت در آمریکا در جستجوی اطلاعات مربوط به خود در اینترنت هستند که نسبت به رقم 47 درصد در سال 2006 افزایش قابل توجهی یافته است.

این رقم در مورد کاربران با سطح تحصیلات دانشگاهی 70 درصد و در مورد کاربران دیپلمه 43 درصد است.

63 درصد از افراد نیز گفته اند که در زمان جستجوی نام خود در اینترنت حداقل مختصر اطلاعاتی را در مورد نام خود می یابند، این در حالی است که در سال 2006 تنها 35 درصد از افراد موفق به یافتن اطلاعاتی در مورد خود می شدند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed