تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 4 خردادماه 1389  

 

راه‌اندازی شبکه‌ی اجتماعی برای بینندگان تلویزیون

 
 

شرکت کابلی آمریکایی کام کست، حدود دو هفته دیگر نسخه آزمایشی از یک سرویس شبکه اجتماعی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهند از آنچه که در تلویزیون و اینترنت مشاهده می‌کنند، مطلع شوند.  

 
 

شرکت کابلی آمریکایی کام کست، حدود دو هفته دیگر نسخه آزمایشی از یک سرویس شبکه اجتماعی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهند از آنچه که در تلویزیون و اینترنت مشاهده می‌کنند، مطلع شوند.

به گزارش ایسنا، معاون بازاریابی این شرکت در کنفرانس تک کرانچ که هفته جاری در نیویورک برگزار شد، جزئیاتی از این سرویس را معرفی کرد.

این سرویس که Tunerfish نام دارد، توسط فراهم کننده کتاب نشانی آنلاین پلاکسو که در سال 2008 به کنترل کام کست درآمد، ساخته شده است.

کاربران در این سرویس می‌توانند درباره برنامه‌های تلویزیونی یا ویدیوهای اینترنتی خاصی که مشاهده کرده‌اند، مطلب ارسال کنند و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند و با یک رابط کاربری جست‌وجو برنامه‌ها قابل مشاهده هستند.

هم‌چنین این سرویس اطلاعات ارسال شده توسط کاربران را فهرست‌بندی می‌کند تا نشان دهد چه برنامه‌هایی در میان اعضای Tunerfish محبوبیت یافته است.

این وب سایت مشابه سایت‌های شبکه اجتماعی برای اشتراک‌گذاری آهنگ مانند Last.fm و Blip.fm است که با معرفی به‌روزرسانی‌های مداوم نشان می‌دهد کاربران چه برنامه‌هایی را بیش‌تر توصیه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این سرویس در وب و برای دستگاه‌های آیفون و آی‌پد خواهد بود و نسخه‌ای از آن برای تلویزیون عرضه خواهد شد. کام کست در حدود 23.5 میلیون مشترک کابلی و حدود 16.3 میلیون مشتری اینترنت پرسرعت دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed