تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 4 خردادماه 1389  

 

همکاری یاهو و نوکیا در خدمات پیام‌رسانی و نقشه

 
 

یاهو و نوکیا همکاری جدیدی را اعلام کردند که طبق آن یاهو فراهم‌کننده جهانی خدمات ای‌میل و مسنجر Ovi نوکیا شده و نوکیا نیز ارائه فن‌آوری نقشه و ناوبری در سایت‌های یاهو را برعهده می‌گیرد.  

 
 

یاهو و نوکیا همکاری جدیدی را اعلام کردند که طبق آن یاهو فراهم‌کننده جهانی خدمات ای‌میل و مسنجر Ovi نوکیا شده و نوکیا نیز ارائه فن‌آوری نقشه و ناوبری در سایت‌های یاهو را برعهده می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، قرارداد نقشه یاهو با نوکیا شامل هر دو بخش رایانه‌ها و تلفن‌های همراه می‌شود.

این دو شرکت هم‌چنین "ورود به سیستم جهانی" ایجاد می‌کنند که به افراد امکان می‌دهد با استفاده از نام کاربری یاهو وارد سایت نوکیا شوند و بالعکس.

یاهو و نوکیا مفاد مالی این قرارداد را فاش نکرده‌اند اما هر دوی این شرکت‌ها از مزایای دسترسی و تخصص یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.

نوکیا به عنوان بزرگ‌ترین سازنده تلفن همراه جهان، امیدوار است با فراهم کردن خدمات و محصولات بومی شده مانند ای‌میل و خدمات مالی در تلفن‌های همراه، در بازارهای در حال توسعه نفوذ کند در حالی که یاهو نیاز دارد در سایه برتری رو به رشد گوگل که بسیاری از خدماتش را در تلفن‌های آندرویدی عرضه می‌کند، حضور موبایلی خود را توسعه دهد.

در حدود 600 میلیون نفر هر ماه از محصولات و خدمات یاهو استفاده می‌کنند با این همه این شرکت در هیچ از یک دو بخش رایانه‌های رومیزی و تلفن‌های همراه قادر به رویارویی با برتری گوگل نیست.

به گفته کارول بارتز، مدیر اجرایی یاهو، نخستین خدماتی که با برند دو شرکت عرضه می‌شود، در اوایل سال جاری فراهم می‌شوند و همکاری این دو شرکت در این زمینه در سال 2011 در سطح جهانی توسعه می‌یابد.

اولی پکا کالاسوو، مدیر اجرایی نوکیا نیز عنوان کرده که این قرارداد خدمات یاهو را برای افراد بیش‌تری در جهان از جمله افرادی که برای نخستین بار دسترسی به اینترنت را از طریق تلفن همراه تجربه می‌کنند، فراهم می‌کند.

یاهو ماه گذشته نیز قراردادی با سامسونگ منعقد کرد که نرم‌افزار و خدمات این شرکت اینترنتی را برروی گوشی‌های دومین سازنده بزرگ تلفن همراه در جهان قابل دسترس می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed