تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 4 خردادماه 1389  

 

رئیس فیس‌بوک مجبور به عذرخواهی شد

 
 

مارک زوکربرگ رئیس سایت فیس بوک سرانجام به علت نقض حریم شخصی کاربران و اشکالات متعدد امنیتی آن مجبور به عذرخواهی شد.  

 
 

مارک زوکربرگ رئیس سایت فیس بوک سرانجام به علت نقض حریم شخصی کاربران و اشکالات متعدد امنیتی آن مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش فارس به نقل از واشنگتن پست،‌ وی که در هفته‌های اخیر شاهد ریزش قابل توجه تعداد کاربران و مشترکان این سایت بوده، به طور تلویحی خطای خود و همکارانش را پذیرفته و گفته است: حرکت ما خیلی سریع بود و اشتباهاتی داشتیم، اما برنامه هایی داریم تا کنترل تنظیمات مربوط به حریم شخصی را برای کاربران ساده تر کنیم.

وی که دیدگاه خود در این زمینه را به طور اختصاصی در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده بود، اظهار امیدواری کرد فیس بوک در آینده روند رو به رشدی داشته باشد، امری که کارشناسان فناوری چندان به ان خوش بین نیستند.

وی همچنین در ایمیلی به رابرت اسکوبل یکی از دوستانش نوشت: می دانم که چندین اشتباه داشتیم ولی امیدوارم که در آینده تغییرات مناسبی در فیس بوک ایجاد کنیم.

طی چند هفته اخیر انتشار اخباری در مورد فروش اطلاعات شخصی کاربران فیس بوک به آگهی دهندگان که خلاف موافقت نامه استفاده از این سایت است موجی از خشم را بر ضد مدیران این سایت به راه انداخت و کاربران از اینکه بدون اطلاع آنها به ابزاری برای کسب درآمد مدیران فیس بوک مبدل شده اند به شدت گله کردند. انان همچنین معتقدند که تنظیمات حریم شخصی این سایت بسیار پیچیده است و درک آن کار چندان ساده ای نیست.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed