یافتههای یک بررسی حاکیست یک انگلیسی معمولی هر ماه 22 ساعت و 15 دقیقه در اینترنت سپری میکند.
به گزارش ایسنا، طبق بررسی شرکت آنلاین UKOM از عادتهای اینترنتی، این زمان بیش از 65 درصد بیشتر از زمانی سپری شده در اینترنت در مقایسه با سه سال قبل است.
بیش از یک چهارم این زمان در سایتهای شبکه اجتماعی برای ارسال پیامهای احمقانه سپری میشود. ظاهرا این مساله موجب به پایان رسیدن دوران پیام فوری شده زیرا سه سال قبل 14 درصد از زمان آنلاین برای استفاده از پیام فوری صرف میشد که اکنون تنها به پنج درصد رسیده است.
با این همه استفاده از ایمیل خوب بوده و 7.2 درصد از زمان سپری شده آنلاین را در مقایسه با 6.5 درصد در سه سال قبل تشکیل میدهد.
استفاده از تبلیغات طبقهبندی شده آنلاین و حراجیها نیز افزایش یافته و 4.7 درصد از زمان آنلاین را به خود اختصاص داده، در حالی که اخبار آنلاین نیز با سهم 2.8 درصد از زمان آنلاین سپری شده برای مرور چنین سایتهایی در مقایسه با 1.5 درصد در سه سال قبل، شاهد رشد قوی بودهاند.