تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 2 خردادماه 1389  

 

محمدعلی رامین: باید بتوانیم با نگاهی فراملی برای تمامی فارسی‌زبانان دنیا رسانه‌ای فراگیر منتشر کنیم

 
 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید بتوانیم با نگاهی فراملی برای تمامی فارسی‌زبانان دنیا، رسانه‌ای فراگیر منتشر کنیم و این زمانی میسر است که نگاه دست‌اندرکاران رسانه‌ها وسیع‌تر، عمیق‌تر و دقیق‌تر شود.  

 
 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید بتوانیم با نگاهی فراملی برای تمامی فارسی‌زبانان دنیا، رسانه‌ای فراگیر منتشر کنیم و این زمانی میسر است که نگاه دست‌اندرکاران رسانه‌ها وسیع‌تر، عمیق‌تر و دقیق‌تر شود.

محمدعلی رامین روز 30 اردیبهشت‌ماه جاری در نشستی صمیمی که با نماز ظهر و عصر آغاز و تا ساعت 17، به مدت 4 ساعت به طول انجامید، با دست‌اندرکاران هفته‌نامه "همشهری جوان" در دفتر خود به گفت‌وگو پرداخت.

او با تشریح راهبردهای اساسی رسانه‌ها، تصریح کرد: مطبوعات باید دید وسیعی به گستره مخاطبان داشته باشند، واقعیت جامعه را ببینند و از دغدغه‌های اصلی مردم سخن بگویند، نه اینکه صرفا به یک گروه یا قشر خاص در جامعه بپردازند و از طیف گسترده مخاطبان دیگر غافل شوند.

وی افزود: ضریب نفوذ رسانه‌ها در حال حاضر در جامعه رضایت‌بخش نیست و می‌تواند ارتقاء یابد. رسانه‌ها آن قدر باید مستدل، معتدل، منطقی و قابل اتکا باشند که مخاطبان فراوان فهیم و فرهیخته را با خود همراه کنند و این امر برای نسل جوان و مومن رسانه‌یی ما محقق شدنی است.

رامین با اشاره به ویژگی‌های ملت ایران تاکید کرد: ایرانیان تنها ملتی در دنیا هستند که هویت اسلامی جامعه خود را با انتخاب یک حکومت اسلامی متجلی کرده و در جهان امروز شاخص و ممتاز شده‌اند. این حقیقت ظرفیت عظیمی را برای پیام‌رسانی اهالی رسانه‌های ما در جهان اسلام پدید آورده است.

وی ادامه داد: امروز استمرار و تعالی نظام اسلامی را با تبیین اصل امامت ولی فقیه، بعد از رحلت امام خمینی (ره) می‌توانیم دنبال کنیم، تا مسلمانان جهان را به‌عنوان یک امت واحده در تعیین سرنوشت و هویت جمعی خود یاری رسانیم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با تاکید بر گفتمان توحیدی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: رسانه‌ها هم نقش ناظر دارند، هم قضاوت می‌کنند و هم برای مخاطبان تصویر منظور نظر خود را ایجاد می‌کنند. بنابراین شناخت اندیشه الهی و گفتمان توحیدی اگر بمثابه راهبرد رسانه‌ها قرار بگیرد، هم از انحرافات و اشتباهات رایج مصون می‌مانند و هم در رشد و تعالی خود و مخاطبان خویش در دنیا و آخرت پیروز و سعادتمند خواهند شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed