تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: خبرگزاری

تاریخ ارسال: جمعه، 31 اردیبهشتماه 1389  

 

راه‌اندازی سرویس ویدیویی مالی رویترز

 
 

غول خبری تامسون رویترز یک سرویس خبری ویدیویی مالی را در بخشی از طرح یک میلیارد دلاری برای به‌روزرسانی عملیات خبر و اطلاعات مالی خود و به‌منظور جذب بیش‌تر مشتریان راه‌اندازی کرد.  

 
 

غول خبری تامسون رویترز یک سرویس خبری ویدیویی مالی را در بخشی از طرح یک میلیارد دلاری برای به‌روزرسانی عملیات خبر و اطلاعات مالی خود و به‌منظور جذب بیش‌تر مشتریان راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایسنا، سرویس "اینسایدر" رویترز، اخبار، مصاحبه‌ها، اطلاعات مالی و اطلاعات دیگر را به شکل کلیپ‌های ویدیویی برروی اینترنت منتشر می‌کند.

حدود 85 درصد از محتوای این سرویس توسط منابع همکاری که شامل بانک‌های جی پی مورگان، دویچه بانک و یو بی اس هستند، فراهم و باقی آن‌ها توسط خبرنگاران رویترز تهیه می‌شود.

"اینسایدر" چندان در دسترس عموم قرار نخواهد داشت و تمامی روز نیز فعالیت نمی‌کند که درنتیجه آن را از کانال‌های خبری اقتصادی مانند CNBC، فاکس بیزنیس نت ورک و بلومبرگ تی وی که با پشتوانه تبلیغات اداره می‌شوند، متفاوت می‌کند؛ با این همه این سرویس دربرگیرنده محتوا از CNBC خواهد بود.

به گفته سردبیر رویترز، تامسون رویترز قصد دارد این سرویس را در ترمینال‌های رومیزی خود یکپارچه کند که اکنون شمار آن‌ها به حدود پنج هزار رسیده است. رویترز برخی از برنامه‌ها را به‌صورت عمومی در اینترنت قابل دسترس می‌کند اما بیش‌تر آن در ترمینال‌های تجاری قرار خواهد گرفت که مردم برای دسترسی به آن‌ها پول پرداخت می‌کنند.

هدف این سرویس فراهم کردن گزارش‌های کوتاه اما دقیق سه تا پنج دقیقه‌ای درباره موضوعات مختلفی است که کانال‌های عمومی همواره به آن‌ها نمی‌پردازند و آن را به شکلی عرضه می‌کند که نسل‌های جوان‌تری که با اینترنت رشد یافته‌اند، می‌شناسند.

سرویس "اینسایدر" به کاربران امکان می‌دهد که نوشته‌ها را به همراه کلیپ‌های ویدیویی برای واژه‌ها و عبارات مورد نظرشان و یافتن آنچه که می‌خواهند جست‌وجو کنند و هم‌چنین بخش‌هایی از کلیپ‌های ویدیویی که ممکن است جالب باشند را بدون نیاز به دیدن کل بخش مشاهده کنند.

این سرویس هم‌چنین پوشش رویترز نیوز را که کارشناسان مالی از آن برای تصمیم‌گیری‌های تجاری استفاده می‌کنند، کامل می‌کند و با داشتن حدود 130 کارمند از ماه اکتبر 2008 در تدارک راه‌اندازی و از ماه ژوئن 2009 در مرحله آزمایشی بتا بوده است.

بسیاری از خروجی‌های رسانه‌یی در حال بررسی راه‌های جدیدی هستند که اغلب در مولتی مدیا ریشه دارند تا ژورنالیسم و اطلاعات خود را متناسب، جالب و ارزشمند برای پرداخت پول توسط مشتریانشان حفظ کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed