تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 31 اردیبهشتماه 1389  

 

در چین برای «کامنت» گذاشتن هم ارائه نام واقعی الزامی می‌شود

 
 

چین در حال بررسی الزامی کردن استفاده از نام واقعی به‌هنگام ارسال کامنت در گروه‌های اینترنتی برای شهروندان است.  

 
 

چین در حال بررسی الزامی کردن استفاده از نام واقعی به‌هنگام ارسال کامنت در گروه‌های اینترنتی برای شهروندان است.

به گزارش ایسنا، این پیشنهاد از سوی وانگ چن، رییس اداره اطلاعات دولت چین و در نشست مقامات رده بالای چینی مطرح شده است.

درصورت اجرا شدن این طرح، کنترل دولت برروی فعالیت مردم در اینترنت بیش‌تر می‌شود، اگرچه چین در حال حاضر نیز کنترل دقیقی را برروی فعالیت‌های اینترنتی کاربران اعمال می‌کند.

دولت این کشور به‌تازگی قانون اسرار دولتی را اصلاح کرده تا شرکت‌های اینترنتی را وادار کند افراد مظنون به فعالیت‌های مجرمانه را ردگیری کنند.

دولت چین مدت‌ها مشتاق بود کامنت‌های اینترنتی را به افرادی که آن‌ها را ارسال می‌کنند، مرتبط کند. کافی‌نت‌ها نیز مدت‌هاست ملزم شده‌اند جزئیات مربوط به اوراق شناسایی مشتریان خود را پیش از اجازه به آنان برای استفاده از رایانه‌ها به ثبت برسانند.

به گفته وانگ، دولت خواهان معرفی سیستم نام واقعی به‌منظور نظارت بر انتشار اطلاعات مضر است. اما بسیاری بر این باورند که این اقدام محدودیت‌های فعلی برای 400 میلیون کاربر اینترنت این کشور برای ارتباط در اینترنت را بیش‌تر می‌کند.

دولت این کشور در حال حاضر مانع دسترسی شهروندان به وب‌سایت‌های حساس یا اطلاعات خاص می‌شود و سعی می‌کند با به‌کار گرفتن گروهی از مفسران اینترنتی بحث‌های آنلاین را اداره کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed