تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نهادهای اجرایی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 29 اردیبهشتماه 1389  

 

پیام وزیر صنایع به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 
 

وزیر صنایع و معادن در پیامی 27 اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی را به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک گفت.  

 
 

وزیر صنایع و معادن در پیامی 27 اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی را به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع و معادن، در پیام محرابیان آمده است: "ضمن عرض تسلیت شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) و سرور زنان عالم حضرت فاطمه (س)، 27 اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط‌ عمومی را به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک می‌گویم.

موفقیت برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی منوط به موفقیت در اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی است که از رهگذر آن امکان ارتباط با افکار عمومی میسر گردیده و جلب اعتماد مردمی به برنامه‌های توسعه محقق می‌شود.

به عبارت دیگر آگاهی عمومی، پشتوانه قدرتمندی را برای تحقق هر برنامه‌ای تامین ‌کرده و موجب می‌شود تا انگیزه‌های جمعی در حمایت از آن برنامه شکل گرفته و بسیج شود.

اما روابط عمومی در عصر آگاهی و جامعه آگاه، از پیچید‌گی‌های خاصی برخوردار است. چنانکه دیگر تنها یک فعل سخت‌افزارانه نیست، بلکه مقوله‌ای نرم‌افزارانه هم هست. بر این اساس صرف داشتن فضای لازم در رسانه‌ها و تهیه و پخش تبلیغات در مطبوعات و رادیو‌ و تلویزیون و حضور در عرصه تبلیغات محیطی کافی نیست، بلکه فراهم کردن فضای نرم‌افزاری شامل برقراری رابطه و ایجاد اعتماد دوسویه، هنجارهای مشترک و زمینه‌های ذهنی میان فرد و مخاطب نیز ضرورتی حیاتی است.

براین اساس فعالیت روابط عمومی که تلفیق ظریف «دانش» و «تجربه» است، در روند توسعه جامعه دیگر نه متغیری وابسته به شرایط سیاسی و سازمانی، بلکه خود به عنوان متغیری مستقل، خلق کننده و تسریع کننده فرصت‌ها و دستیابی به اهداف است.

نامگذاری سال جاری به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» از سوی مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم‌له‌ در اهمیت و جایگاه صنعت در روند توسعه کشور، این وظیفه را بردوش تلاشگران روابط عمومی‌های حوزه صنعت و معدن می‌نهد تا به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و هدایت‌کننده فضای فکری جامعه، هرچه بیش‌تر نسبت به ارتقاء جایگاه این بخش نزد افکار عمومی تلاش نمایند.

فرصت را مغتنم دانسته از همکاران تلاشگرمان می‌خواهم به بررسی کارنامه یکساله خود پرداخته و با استعانت از پروردگار متعال توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه‌تر در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی برگیرند."

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed