تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

جنگ قیمت روزنامه‌ها در آفریقای جنوبی

 
 

جنگ قیمت روزنامه در آفریقای جنوبی موجب شده شرکت‌های رسانه‌یی رقیب، استراتژی‌های متفاوتی را برای جلوگیری از کاهش فروش در پیش بگیرند. 

 
 

جنگ قیمت روزنامه در آفریقای جنوبی موجب شده شرکت‌های رسانه‌یی رقیب، استراتژی‌های متفاوتی را برای جلوگیری از کاهش فروش در پیش بگیرند.

به گزارش ایسنا، با آشفته بودن وضعیت صنعت روزنامه در جهان، مشاهده روزنامه‌هایی که تلاش می‌کنند راهی برای دوام بیابند، تعجبی ندارد؛ جنگ میان روزنامه‌ها غیرمعمول نبوده اما این جنگ در آفریقای جنوبی به تداول مشاهده شده در آمریکا و اروپا نیست.

گروه "کاکستون" قیمت جلد نشریه مصور ملی "سیتیزن" را 33 درصد کاهش داده و از 4.50 راند به سه راند رسانده است. در مقابل گروه Avusa عرضه "تایم" را که به‌عنوان یک نشریه رایگان اشتراکی و روزنامه خواهر با "ساندی تایمز"، پرفروش‌ترین روزنامه این کشور، انتشارش را شروع کرده بود، با قیمت دو راند آغاز کرده است.

به گفته آنتون هاربر، استاد دپارتمان ژورنالیسم دانشگاه ویتز، آنچه که مهم است ارزش برای خواننده است؛ روپرت مرداک، مرد متنفذ دنیای رسانه با کاهش قیمت تلاش کرده و روزنامه‌های بسیاری را به دست اورده اما به تحریر نیز بها داده است.

به اعتقاد وی، راه انداختن جنگ قیمت یک راه کار کوتاه‌مدت است و خواننده‌ای که به دلیل قیمت، روزنامه مورد مطالعه خود را تغییر دهد، ممکن است مجددا از روزنامه دیگری با قیمت پایین‌تر استفاده کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed