تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

سود خالص همراه اول ۱۰ برابر شده و به بیش از ۱۰ تریلیون ریال رسیده است

 
 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: سود خالص این شرکت از یک تریلیون ریال( 100 میلیارد تومان) در سال 1384 با بیش از 10 برابر افزایش به 10 تریلیون و 630 میلیارد ریال( یک هزار و 63 میلیارد تومان) در سال گذشته رسید. 

 
 

ایرنا - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: سود خالص این شرکت از یک تریلیون ریال( 100 میلیارد تومان) در سال 1384 با بیش از 10 برابر افزایش به 10 تریلیون و 630 میلیارد ریال( یک هزار و 63 میلیارد تومان) در سال گذشته رسید.

وحید صدوقی در نشستی خبری که همزمان با پنجمین سال مدیریت وی در شرکت ارتباطات سیار برگزار شد، افزود: درآمد شرکت در سال گذشته 36تریلیون و 450 میلیارد ریال( سه هزار و 645 میلیارد تومان ) و بدهی آن 13 تریلیون و 600 میلیارد ریال ( یک هزار و 360 میلیارد تومان) بود.

وی بااشاره به اینکه همراه اول سال گذشته 10 تریلیون ریال (یک هزار میلیارد تومان) به خزانه دولت پرداخت کرد، افزود: پیش بینی می کنیم این رقم در سال جاری به 15تریلیون ریال( یک هزار و 500 میلیارد تومان) برسد.

27/1 درصد مکالمات همراه اول قطع می شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در مورد شاخص قطعی مکالمات همراه اول گفت: این شاخص طی سالهای گذشته بهبود یافته و سال گذشته فقط 1/27 درصد مکالمات هنگام برقراری تماس قطع شده که رقم ناچیزی است.

تعرفه خدمات GPRS را 48 درصد کاهش خواهیم داد

صدوقی از کاهش هزینه خدمات GPRS ( اینترنت روی تلفن همراه)به میزان 48 درصد خبر داد و گفت: نرخ این خدمات در ساعات روز به هشت ریال و در شب به 2 ریال کاهش می یابد و نرخ های جدید از اول خرداد ماه امسال اعلام خواهد شد.

کاهش تعرفه پیامک فارسی، موجب کاهش درآمد همراه اول شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار بااشاره به اینکه همراه اول از بابت افزایش تعرفه پیامک لاتین و کاهش تعرفه پیامک فارسی متضرر شده است، افزود: با کاهش تعرفه پیامک فارسی میزان استقبال از فونت فارسی در پیامک ها افزایش یافت و در حال حاضر 85 درصد پیامک های ارسالی به زبان فارسی است.
صدوقی خاطر نشان کرد، نرخ تعرفه تلفن همراه در ایران یک چهارم قیمت جهانی آن است.

پیگیری پیامک تخریبی با همکاری گیرنده پیامک امکان پذیر است

وی در مورد پیگیری پیامک های تخریبی، گفت: همراه اول به محتوی پیامکها دسترسی ندارد، و زمانی این موضوع قابل پیگیری است که گیرنده پیامک آن را ارایه دهد. شرکت ارتباطات سیار فقط می تواند در مورد ارسال یک پیامک از سوی یک مشترک به مشترک دیگر نظر بدهد.

ارایه 12 سرویس جدید در نیمه اول سال جاری

صدوقی از ارایه 12 سرویس جدید در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: آوای انتظار، شبکه اختصاصی مجازی برای شرکت های بزرگ، ارسال اخبار به مشترکین همراه اول، انتقال اعتبار و سرویس دوستان و آشنایان از جمله این سرویس ها است.

شبکه همراه اول سالم و بی خطر است

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، شبکه همراه اول را سالم و بی خطر دانست و تصریح کرد، چون تعداد سایت ما بیشتر است و فاصله مشترک از سایت بطور میانگین 500 متر است که برنامه ما برای آینده کاهش این مسافت است.
صدوقی افزود: برخی افراد با انجام مصاحبه و بیان موضوعهای اثبات نشده در زمینه زیان آور بودن امواج آنتن های تلفن همراه، موجب نگرانی مردم می شوند.
وی افزود: سایت های شرکت مطابق با استانداردهای اروپا تولید شده اند و هیچ ضرر و زیانی ندارند و در این زمینه به مردم اطمینان خاطر می دهیم، چرا که گزارش تایید شده در مورد زیان آور بودن آنتن های موبایل وجود ندارد و سال گذشته مجوزی از سازمان انرژی اتمی در مورد زیان آور نبودن این آنتن ها دریافت کردیم.
صدوقی تاکید کرد، سایت و آنتن موبایلی که روی پشت بام محلی نصب می شود کمترین امواج را به خود آن ساختمان می فرستد و بیشترین توان در فاصله 100 متری سایت است.
وی تصریح کرد، تمام آنتن هایی که نصب می شود با مجوز شرکت ارتباط شهر و با هماهنگی نهاد و دستگاههای مربوطه است و هیچگونه آنتی مخفیانه نصب نمی شود.
وی با بیان اینکه در 29 سایت مشکل حقوقی داریم و بعضی را خاموش کرده ایم، افزود: وقتی سایتی خاموش می شود، تا راه اندازی مجدد آن سه تا چهار ماه منطقه دچار مشکل می شود.
صدوقی با بیان اینکه برخی از اختلالات در تلفن همراه به دلیل ناهماهنگی ها و عدم همکاری ها رخ می دهد، افزود: با توجه به اینکه پیش بینی ما افزایش ترافیک در محدوده نمایشگاه کتاب تهران بود، قبل از آغاز به کار نمایشگاه هشت سایت در این محدوده نصب کردیم. اما روز دوم برگزاری نمایشگاه ، از شرکت تعهد گرفتند که سایت های خود را خاموش کند که این موضوع موجب ایجاد اختلال در شبکه تلفن همراه در محدوده نمایشگاه و مناطق اطراف شد.

حضور در بورس یا فرا بورس

صدوقی گفت: برنامه امسال شرکت ارتباطات سیار ایران حضور در بورس یا فرابورس است و در اولین قدم نیز پنج درصد سهام شرکت را عرضه خواهیم کرد.

حضور در عرصه وایمکس

وی افزود: مذاکره با شرکت مبین نت برای خرید 40 درصد سهام آن و ورود همراه اول به عرصه خدمات وایمکس ( اینترنت بی سیم ) نهایی شده است و در مرحله عقدقرارداد هستیم.
مبین نت نحستین عرضه کننده خدمات وایمکس در سراسر کشور به شمار می رود و این موضوع را به اطلاع سازمان تنظیم مقررات رسانده است. همراه اول با داشتن 19 هزار سایت در سراسر کشور می تواند خدمات مناسبی در زمینه وایمکس ارایه دهد.
وی تاکید کرد، شرکت ارتباطات سیار 40درصد سهام ممتاز و مدیریتی مبین نت را خریداری می کند و خرید آن نیازی به مجوز سازمان رگولاتوری ندارد.

خرید تجهیزات نسل سوم تلفن همراه را شروع کرده ایم

صدوقی گفت: از سال قبل خرید آنتن های موبایل که قابلیت پشتیبانی نسل سوم و چهارم را دارند شروع کرده ایم.

پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن همراه افزایش یافته است

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: طی 2 سال گذشته تعداد پرداخت غیر حضوری مشترکان همراه اول افزایش یافته و تعداد پرداخت غیر حضوری به 36 میلیون مورد رسیده است.
صدوقی افزود: مشترکان همراه اول در کرج و توابع آن با 85 درصد پرداخت غیر حضوری رتبه اول را در این زمینه کسب کردند و بعد از آن استان خراسان شمالی و تهران پیشگام پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن همراه اول بودند.
وی خاطر نشان کرد، از ابتدای امسال پرداخت هزینه پرداخت هر قبض بصورت حضوری پنج هزار ریال(500 تومان) و بصورت غیر حضوری یک هزار ریال ( 100 تومان) است.

83 درصد جاده های کشور تحت پوشش شبکه همراه اول هستند

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران بااشاره به اینکه 83 درصد جاده های کشور تحت پوشش تلفن همراه است، افزود: از این میان 6/96 درصد جاده های اصلی و 68درصد جاده های فرعی و 70 درصد جاده های ریلی تحت پوشش قرار دارند .

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed