تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 اردیبهشتماه 1389  

 

موفقیت بازی‌های رایگان در جذب کاربران جدید

 
 

صنعت بازی ویدیویی با کمک بازی‌هایی که کاربران برای اجرای آن‌ها نیازی به پرداخت پول ندارند، موفق شد بهتر از بیش‌تر صنایع، رکود اقتصادی را تحمل کند. 

 
 

صنعت بازی ویدیویی با کمک بازی‌هایی که کاربران برای اجرای آن‌ها نیازی به پرداخت پول ندارند، موفق شد بهتر از بیش‌تر صنایع، رکود اقتصادی را تحمل کند.

به گزارش ایسنا، افراد بیش‌تری از جمله زنان و سالمندان به بازی‌های رایگانی مانند "جزیره گنج" در سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک و دانلود بازی‌های رایگان برروی دستگاه‌هایی مانند آی‌پد و آیفون یا بازی‌های آنلاین چند نفره می‌پردازند.

یافته‌های پژوهش جدید شرکت ردگیری بازی ویدیویی "نیوزو" حاکیست هر پلت‌فرم بازی ویدیویی در دستگاه‌های تلفن همراه گرفته یا کنسول‌ها دارای مخاطبانی است که حداقل 30 درصد آنان برای بازی پول پرداخت نمی‌کنند.

به گفته مدیر کل و بنیانگذار "نیوزو"، پلتفرم‌هایی مانند بازی آنلاین چندنفره MMO که گزینه‌های انجام رایگان بازی را عرضه می‌کنند و پورتال‌های بازی‌های موبایل و بازی‌های ساده موفق می‌شوند بازیکنان را به مشترکان پولی تبدیل کنند.

وب‌سایت PopCap.com که یکی از سازندگان بازی برتر در صنعت بازی‌های ساده سه میلیارد دلاری به شمار می‌رود، نسخه رایگان بازی‌هایی مانند Bejeweled Blitz را در فیس بوک و هم‌چنین سایت خود عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش بازار بازی‌های نیوزو، یک سوم از 25.3 میلیارد دلاری که بازیکنان آمریکایی در سال 2009 برروی بازی‌های ویدیویی هزینه کردند، به درآمدهای آنلاین و توزیع دیجیتالی بازی‌های کنسول و رایانه‌یی مربوط بود.

آمریکا در حال حاضر در درآمدهای بازی‌های آنلاین در جهان پیشتازی می‌کند اما به باور تحلیلگران، اروپا و مناطق دیگر با ادامه رشد در درآمد بازی، در این زمینه پیشرفت می‌کنند.

طبق گزارش موسسه Interpret، گزینه‌های رایگان جذابیت بازی‌های ویدیویی را در میان گروه‌های سالمندان و زنان و مصرف‌کنندگانی که خود را کاربر بازی نمی‌دانند، افزایش می‌دهند و بدون پورتال بازی‌های ساده بسیاری از بازیکنان زن سالمند هرگز برای محتوای بازی پول پرداخت نمی‌کردند.

طبق یافته‌های این موسسه، 21 درصد از جمعیت آمریکا یا بیش از 46.1 میلیون نفر بازی‌های شبکه اجتماعی را انجام و بیش از 11 میلیون آمریکایی تنها بازی‌های شبکه اجتماعی را انجام می‌دهند. میانگین سن بازیکنان در این سایت‌ها 38.8 سال در مقابل متوسط سنی 30.9 سال برای بازیکنان کنسول‌ها است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed