تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 20 اردیبهشتماه 1389  

 

دوره آموزشی ویژه خبرنگاران تیرماه برگزار می شود

 
 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از برگزاری دوره آموزشی کاربردی و علمی فرهنگ و هنر ویژه سردبیران، خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه ها در 12 تیرماه سال‌جاری خبر داد.  

 
 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از برگزاری دوره آموزشی کاربردی و علمی فرهنگ و هنر ویژه سردبیران، خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه ها در 12 تیرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز کرمی همچنین خبر داد: فراخوان عمومی ثبت نام در این دوره آموزشی در تاریخ 18 خردادماه در پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارشاد به نشانی www.ershad.ir و روزنامه های جام جم، کیهان، اطلاعات و ایران منتشر خواهد شد.

وی در خصوص روند اجرائی این دوره آموزشی گفت: آموزش خبرنگاران در دو دوره انجام می گیرد که اولین دوره به آموزش خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر مطبوعات و خبرگزاری های سراسری و دوره دوم به خبرنگاران سایر رسانه ها اختصاص دارد.

کرمی ظرفیت جذب هر دوره را 50 نفر دانست و اظهار داشت: در صورت افزایش تقاضا از سوی خبرنگاران، این دوره مجدد برگزار خواهد شد.

وی محل ثبت نام خبرنگاران واجد شرایط لازم در این دوره آموزشی را دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های معاونت امور مطبوعاتی دانست و افزود: محل برگزاری کلاس های آموزشی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی وزارتخانه می باشد.

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت ارشاد ادامه داد: فراگیران پس از پایان دوره آموزشی ، در آزمون های تخصصی این دوره شرکت خواهند کرد و در صورت کسب امتیاز لازم و نمره قبولی گواهینامه و مدرک معتبر از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها دریافت خواهند کرد.

وی مدرک اعطاء شده به فراگیران را قابل ارائه در تمامی موسسات رسانه ای و مراکز فرهنگی و هنری دانست.

کرمی همچنین از برگزاری این دوره به صورت منطقه ای خبر داد و گفت: برنامه ریزی های اولیه برای برگزاری دوره آموزشی کاربردی و علمی فرهنگ و هنر ویژه خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر استانها نیز انجام شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، آشنائی بیشتر و عمیق تر خبرنگاران فرهنگ و هنر با سیاست ها و خط مشی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهره گیری از تجربیات مدیران عالی و میانی این وزارتخانه در کنار آموزش های نوین عرصه خبر و اطلاع رسانی را از ویژگی های این دوره بر شمرد.

کرمی برقراری ارتباط دو سویه میان سیاستگذاران و مدیران فرهنگی کشور با خبرنگاران در فضائی صمیمی، غیر کاری و چهره به چهره را از مزیت های دیگر برگزاری این دوره بر شمرد.

وی ادامه داد: از یک سو مدیران و مسئولان وزارتخانه می توانند با تشریح و شفاف سازی و تبیین فعالیت ها از بروز مشکلات خبری و رسانه ای در این عرصه جلوگیری کنند و از سوی دیگر خبرنگاران با افزایش آگاهی و بینش خود نسبت به فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر مسئولان را در نقد منصفانه و انجام مطلوب تر وظایفشان یاری گر خواهند بود.

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل همچنین اظهار داشت: وزارت ارشاد در نظر دارد در صورت موفقیت این دوره، الگوی آموزش تخصصی خبرنگاران را بطور فراگیر و مستمر در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... ارائه کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed