تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 13 اردیبهشتماه 1389  

 

۱۰ تلفن برتر آندرویدی در یک نگاه

 
 

گوگل سه سال قبل سیستم عامل تلفن همراه آندروید را با هدف گسترش نفوذ در دنیای بی سیم به صورت کد باز عرضه کرد.  

 
 

گوگل سه سال قبل سیستم عامل تلفن همراه آندروید را با هدف گسترش نفوذ در دنیای بی سیم به صورت کد باز عرضه کرد.

به گزارش ایسنا، از آن زمان شمار روبه رشدی از سازندگان گوشی به بکارگیری سیستم عامل آندروید گوگل در محصولاتشان مبادرت کرده‌اند که این گزارش به بررسی بهترین دستگاه‌هایی پرداخته که بر مبنای این پلتفرم کار می‌کنند:

G2 Touch تی موبایل

جی وان نخستین مدل ساخته شده از گوشی های آندروید گوگل بود و با کیبورد کشویی و طراحی مستطیل شکل مشکل می‌شد تصور کرد بتواند با آیفون اپل رقابت کند اما G2 Touch که نسل دوم این مدل است بسیار بهتر بوده و یک صفحه نمایشی لمسی ساده جایگزین کیبورد کشویی در آن شد. این گوشی یک دوربین پنج مگاپیکسلی و هشت ساعت زمان مکالمه دارد.

GW620 این تاچ مکس ال جی

گوشی GW620 تلفن آندرویدی تقریبا فوق‌العاده‌ای است اما برای خرده گرفتن ایرادهای زیادی وجود دارد که یکی از آنها طراحی این گوشی است. سونی اریکسون در زمینه طراحی تلفن دوربین دار و HTC در مورد طراحی رابط کاربری عملکرد بهتری دارند. گوشی ال جی دارای دوربین پنج مگاپیکسلی و هشت ساعت زمان مکالمه است. بنابراین نمی توان شکایت چندانی از آن داشت اما مصرف کنندگان می توانند با پولی که برای خرید این گوشی می پردازند، انتخاب‌های بهتری داشته باشند.

Milestone موتورولا

هنگامی این تلفن به نام دروید در آمریکا به بازار عرضه شد در دو ماه و نیم اول تقریبا به اندازه آیفون فروش داشت اما با اینکه تلفن قابل توجهی است، تقریبا نتوانست انتظارات را برآورده کند. این گوشی دارای کیبورد کشویی و همچنین مرور توکار موتورولا است و برای کسانی که به دنبال یک تلفن آندرویدی ارزان دارای کیبورد هستند، انتخاب مناسبی به شمار می رود.

گالکسی پورتال سامسونگ

گالکسی پورتال به عنوان یگ گوشی ارزان انتخاب خوبی است که دوربین سه مگاپیکسلی آن تصاویر خوبی ثبت می‌کند و امکان ضبط ویدیو، قابلیت‌های وای فای و بلوتوث را عرضه کرده و مدعی داشتن هفت ساعت زمان مکالمه است. کیفیت ساخت آن به اندازه محصولات گران قیمت HTC نیست اما با توجه به اینکه در برخی از اشتراک‌های نه چندان گران به رایگان موجود است، گالکسی پورتال گوشی بسیار خوبی است.

هیروی HTC

این گوشی زمانی که عرضه شد به عنوان نخستین گوشی موفق برای آندروید توصیف شد. هیرو یک گوشی باریک با رابط کاربری قابل قبول از نظر کیفیت است و تنها بدشانسی آن این است که هنوز به نسخه‌ای از آندروید که اجرای ناوبری ماهواره‌ای در نقشه‌های گوگل را امکان پذیر می کند، ارتقا نیافته است.

ایکسپریا ایکس 10

گوشی آندرویدی سونی اریکسون مجهز به دوربین هشت مگاپیکسلی و عمر باتری 10 ساعته است و دارای یک صفحه نمایش عریض چهار اینچی بوده و از پردازنده اسنپ دراگون Qualcomm استفاده می‌کند و به وای فای و نسل سوم و امکان توسعه حافظه مجهز است.

HTC Legend

شاید شیک‌ترین گوشی آندروید که در حال حاضر در بازار وجود دارد HTC Legend باشد که بدنه آن به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته شده است. این گوشی که از نظر طراحی بر مبنای مدل هیرو ساخته شده از روند ساخت مشابه مورد استفاده اپل در ساخت لپ تاپ مک استفاده کرده است و دارای نمایشگر 3.2 اینچی AMOLED است و برای مرور راحت‌تر فهرست‌ها، یک رابط کاربری صفحه لمسی به همراه یک ترک پد نوری در آن بکار گرفته شده است.

ایکس پریا X10 Mini Pro

اولین نکته‌ای که می‌توان در مورد این گوشی اشاره کرد اندازه کوچک آن است. در واقع کوچک تر از آن است که گوشی متقاعدکننده‌ای باشد اما با یک کیبورد کشویی حتی برای کسانی که انگشتان چاقی دارند قابل استفاده است و دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی و یک رادیوی توکار است.

نکسوس وان

نخستین گوشی طراحی شده توسط گوگل با همکاری HTC بود که در زمان عرضه اش گوشی عالی به شمار می رفت و تنها ضعف آن این است که از سوی گوشی های دیگر پشت سر گذاشته شده است. با این همه هنوز نگه داشتن آن که وزن خوب و اندازه کوچکی دارد، راضی کننده است و اگر با فروشگاه MP3 آمازون همراه شود جایگزین قابل قبولی برای آیفون محسوب می شود. این گوشی دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی، بلوتوث و وای فای بوده و به اندازه‌ای سرعت دارد که برای اجرای برنامه‌های گوگل کافی است.

دیزایر HTC

این گوشی یکی از بهترین گوشی های گوگلی است که تاکنون ساخته شده و یکی از نخستین گوشی هایی است که نه تنها بر روی کاغذ بهتر از آیفون بوده بلکه به اندازه آن نیز در استفاده خوب و از نظر قدرت فنی و امکانات نزدیک‌ترین گوشی به نکسوس وان است. مجموعه‌ای از ویجت‌هایی که بر روی دستگاه‌ها، نمایشگرهای خانگی متعددی را قرار می‌دهند، انجام کارهای متعدد همزمان را در این گوشی راحت می‌کنند و نرم‌افزار نقشه گوگل نیز به دلیل سخت‌افزار این گوشی فوق‌العاده است. تنها ایراد وارد بر این گوشی عمر باتری آن است که با ظرفیت پردازنده برای اجرای نرم افزار برابری نمی‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed