تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 12 اردیبهشتماه 1389  

 

روزنامه‌ی جام‌جم ۱۰ ساله شد

 
 

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با آغاز یازدهمین سال انتشار روزنامه جام‌جم مصادف بود. 

 
 

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با آغاز یازدهمین سال انتشار روزنامه جام‌جم مصادف بود.

به گزارش ایسنا، دکتر علی دارابی ـ ‌قائم مقام سازمان صدا و سیما - به ‌مناسبت جشن ده‌سالگی روزنامه جام‌جم در مطلبی در صفحه اول این روزنامه با عنوان دیدار اول اظهار کرد: "10 سال پیش در چنین روزهایی به دلیل نیاز مبرمی که رسانه ملی برای حضور در عرصه رسانه‌های مکتوب داشت، روزنامه جام‌جم به همت والای جمعی از مدیران و دست اندرکاران رسانه‌ای آغاز به کار کرد و در مدت بس کوتاهی از انتشار به دلیل تاثیرگذاری در عرصه رسانه‌های مکتوب، مورد آماج سازمان‌یافته جریانی که دانستن را حق مردم می‌دانست، قرار گرفت و استمرار این حملات خود به تنهایی گویای زمان‌شناسی و تاثیرگذاری مدیران وقت رسانه ملی و روزنامه در انتشار آن بود".

به گفته او "روزنامه جام‌جم برای آن که بتواند میزان تاثیرگذاری و جایگاه خود را در عرصه اطلاع‌رسانی مکتوب حفظ و ارتقا دهد، لازم است به تدوین سند چشم‌انداز برای خود همت گمارد، بر پایه سند راهبرد رسانه ملی مولفه‌های آن را تعریف و عملیاتی کند، چاپ کتاب و ویژه نامه‌های معتبر را در اولویت‌ کاری قرار دهد، افزایش شمارگان به بالای یک میلیون را در 5 ساله آینده برای خود ترسیم کند و تربیت کادر و نیروی انسانی مجرب، متعهد، متخصص و کارآمد برای روزنامه‌ و مطبوعات کشور را به طور جدی مدنظر قرار دهد".

قائم مقام سازمان صدا و سیما معتقد است: "روزنامه باید در عرصه فراملی حضور یابد و در وهله اول باید کشورهای فارسی‌زبان چون تاجیکستان و افغانستان را در بر گیرد و سپس جام‌جم عربی و انگلیسی در سطح جهان اسلام و آنگاه در سطح جهانی با مخاطبان خود سخن گوید. با همت بلند همکاران در رسانه ملی و حمایت ویژه‌ای که ریاست سازمان از موسسه و روزنامه جام‌جم دارد، انتظار تحقق این گام‌های بلند از روزنامه چند رسانه‌یی جام‌جم دور از انتظار نیست.

بی‌تردید بیان این نقاط مثبت و خدمات هیچ‌گاه به معنای نادیده انگاشتن ضعف‌ها، ایرادها و نواقص نمی‌باشد و گوش‌های شنوا، سینه فراخ و شرح صدر مدیران، اعضای تحریریه و همه همکاران در روزنامه‌ جام‌جم پذیرای نقدهای دلسوزانه و مشفقانه برای بهتر شدن، کارآمدتر شدن و تاثیرگذارتر شدن است".

اما محسن ماندگاری - سردبیر روزنامه جام‌جم - هم در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه ایسنا، در سالروز آغاز یازدهمین سال انتشار این روزنامه، با بیان این که جام‌جم جامعه‌ی هدف خود را همه مردم قرار داده است و تلاش دارد برای همه‌ی اقشار مفید باشد اظهار کرد: از همین رو ویژه‌نامه‌های هفتگی متفاوتی در این روزنامه طراحی شده است که از سال‌های گذشته به همراهی بیش‌تر مخاطب با این روزنامه کمک می‌کند.

وی افزود: روزنامه جام‌جم با شعار دو روزنامه در یک روز، هر روز یک ویژه‌نامه خاص منتشر می‌کند؛ فن‌آوری اطلاعات، رادیو و تلویزیون، خانه و خانواده، موضوعات مربوط به جوانان، حوادث و نیز ویژه‌نامه‌ای به نام سیب موضوعاتی مربوط به ضمایم روزنامه در قطع کوچک‌تر همراه با روزنامه‌ی اصلی است.

به گفته ماندگاری نزدیک به 100 خبرنگار مستقر و غیرمستقر در تهران با روزنامه جام‌جم همکاری دارند و نیز در تمام استان‌ها خبرنگار و گزارشگران همکار با این روزنامه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: روزنامه جام‌جم با در اختیار داشتن شش چاپ‌خانه که در شش استان به طور همزمان این روزنامه را منتشر می‌کنند و با توزیع قبل از طلوع آفتاب، این روزنامه را صبح‌ها در تمام نقاط ایران به‌طور همزمان روی گیشه می‌برند.

او همچنین با توجه به هزینه‌های موجود و نیز افزایش قیمت در زمینه کاغذ، گفت: روزنامه‌ی جام‌جم همچنان با 20 صفحه روزنامه اصلی و 16صفحه ضمیمه روزنامه با همان قیمت 200 تومان منتشر خواهد شد زیرا تصور می‌کنیم همین میزان پاسخگوی نیاز مخاطب است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed