تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: شنبه، 28 فروردینماه 1389  

 

تماشای تلویزیون سه بعدی خطرناک است!

 
 

شرکت سامسونگ در اطلاعیه ای اعلام کرد که تماشای تلویزیونهای سه بعدی برای زنان باردار، کودکان و بیمارانی که از بی خوابی رنج می برند خطرناک است. 

 
 

شرکت سامسونگ در اطلاعیه ای اعلام کرد که تماشای تلویزیونهای سه بعدی برای زنان باردار، کودکان و بیمارانی که از بی خوابی رنج می برند خطرناک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که به نظر می رسد تلویزیونهای سه بعدی در سال 2010 به محصول شماره یک بازار محصولات الکترونیک مصرفی تبدیل شود اطلاعیه شرکت سامسونگ نگرانیهایی را در این بخش ایجاد کرده است.

براساس گزارش تلگراف، در این اطلاعیه سامسونگ تماشای فیلم از طریق تلویزیونهای سه بعدی برای زنان باردار، کودکان، سالمندان، افراد متاثر از صرع و بی خوابی مزمن را ممنوع کرده است.

همچنین این شرکت کره ای از مشتریان خود خواسته است که در زمان تماشای این تلویزیون نزدیک به بالکن و راه پله نباشند، اما واقعا چه کسی سر پا تلویزیون تماشا می کند؟

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed