تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: سه شنبه، 24 فروردینماه 1389  

 

محدود شدن زمان بازی اینترنتی در کره‌ی جنوبی

 
 

دولت کره جنوبی با هدف مبارزه با اعتیاد بازی اینترنتی، قوانین سخت‌گیرانه‌تر شامل سیستم خستگی را برای محدود کردن زمان بازی اعلام کرد.  

 
 

دولت کره جنوبی با هدف مبارزه با اعتیاد بازی اینترنتی، قوانین سخت‌گیرانه‌تر شامل سیستم خستگی را برای محدود کردن زمان بازی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اعلام این خبر به‌دنبال گزارش مرگ‌هایی صورت می‌گیرد که به این اعتیاد نسبت داده شده‌اند؛ از جمله موردی که در آن یک زوج متهم هستند در حالی که سرگرم بازی و تغذیه یک کودک مجازی در اینترنت بودند، کودکشان از گرسنگی جان خود را از دست داد.

یک مرد 32 ساله نیز در ماه مارس پس از پنج روز بازی بی‌وقفه جان خود را از دست داد؛ حادثه مشابه در سال 2005 برای یک مرد 28 ساله گزارش شده بود.

طبق اعلام وزارت فرهنگ این کشور، سه اپراتور بزرگ بازی باید از ماه سپتامبر برنامه "بسته شدن" را معرفی کنند و زمان بازی کاربران نوجوان به مدتی که توسط والدین یا یک مراقب تعیین می‌شود، محدود خواهد شد.

این شرکت‌ها باید با استفاده از "سیستم خستگی" که با گذشت زمان بازی‌ها را سخت‌تر می‌کند تا بازیکن خسته شود دسترسی به بازی‌های آنلاین را هنگام شب برای نوجوانان محدود کنند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر تنها چهار بازی از این سیستم استفاده می‌کنند اما در مجموع 15 بازی تا پایان سال جاری میلادی به این سیستم مجهز خواهند شد.

بنابر آمارهای ارزیابی شده رسمی، این کشور پیشرفته دو میلیون معتاد اینترنتی دارد که 8.8 درصد از مجموع کاربران آنلاین محسوب می‌شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed