تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات روزنامه‌نگاری

تاریخ ارسال: دوشنبه، 23 فروردینماه 1389  

 

«خبرنویسی پیشرفته» و «جامعه‌شناسی خبر» منتشر شدند

 
 

کتاب‌های «خبرنویسی پیشرفته به زبان ساده» و «جامعه‌شناسی خبر» منتشر شدند.  

 
 

ایسنا - کتاب‌های «خبرنویسی پیشرفته به زبان ساده» و «جامعه‌شناسی خبر» منتشر شدند.

«خبرنویسی پیشرفته به زبان ساده» (سبک‌های جدید، فیچرهای خبری) نوشته‌ی احمد توکلی با مطالبی همچون خبر، شکلات کاکائو، یک پرس خبر، مخلفات سفره‌ی خبر، باید و نبایدهای خبرنگاری، قدرت نویسندگی خلاق، تکنیک عبور، تکنیک‌های حفظ هیجان و اشتیاق، جملات ساده برای بیان اطلاعات پیچیده و سبک‌های خبری همچون سبک ساعت شنی، سبک گیلاس، سبک وال استریت ژورنال، سبک داستانی و چهارضلعی معیار همراه است.

کتاب یادشده در 255 صفحه و شمارگان 1100 نسخه با قیمت 4500 تومان از سوی انتشارات ثانیه به چاپ رسیده است.

«جامعه‌شناسی خبر» (پوشش‌های خبری، نظریه‌های ارتباطی، خبرگزاری‌ها) نیز توسط فریدون وردی‌نژاد و شهلا بهرامی رشتیانی در 284 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 4800 تومان توسط نشر یادشده انتشار یافته است.

زندگی اجتماعی متن،‌ ارتباط و خبر، خبر و سیر تحول آن، ساختار رقابت در بازار خبر، تکنولوژی‌های ارتباطی و رسانه‌ها، خبر در وب، شکل‌گیری خبرگزاری‌ها در جهان و راهنمایی‌هایی برای وب‌نویس از جمله بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

در معرفی «جامعه‌شناسی خبر» عنوان شده است که این کتاب آستانه‌ی برخورد خبر و مخاطب را در اشکال گوناگون نشانه گرفته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed