تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: دوشنبه، 23 فروردینماه 1389  

 

۶۰ درصد کاربران تفاوت نت‌بوک و نوت‌بوک را نمی‌دانند

 
 

نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد، بخش اعظم کاربران هنوز تفاوت نوت‌بوک(Notebook) و نت‌بوک(Netbook) را نمی‌دانند.  

 
 

نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد، بخش اعظم کاربران هنوز تفاوت نوت‌بوک(Notebook) و نت‌بوک(Netbook) را نمی‌دانند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، بر اساس این بررسی که در مرکز تحقیقاتی NPD Group انجام شده است، تنها 58 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به‌جای نوت‌بوک خریداری می‌کنند، اعلام کرده‌اند که از خرید خود راضی هستند. در مقابل، 70 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به عنوان اولین رایانه قابل‌حمل خود خریداری می‌کنند، از این محصول احساس رضایت کرده‌اند.

شرکت NPD در این بررسی به میزان نارضایتی کاربرانی که نت‌بوک و قابلیت‌هایش آن‌ها را با اشتباه مواجه کرده نیز اشاره کرده است. طبق آمارها، 60 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به‌جای نوت‌بوک خریداری می‌کنند بر این باورند که هر دو دستگاه یک قابلیت را دارد.

به طور کلی نت‌بوک‌ها کوچک‌تر، ارزان‌تر و ضعیف‌تر از نوت‌بوک‌هایی هستند که از چند سال قبل در بازار موجود بود.

برای افرادی که در این تحقیق شرکت کردند، کارایی و قابل‌حمل بودن، دو عامل اصلی در تصمیم‌گیری برای خرید نت‌بوک‌ یا نوت‌بوک محسوب می‌شود. حدود 65 درصد جوانان 18 تا 24 سالی که در این تحقیق شرکت کردند، با تصور "کارایی بهتر " یک نت‌بوک را خریداری کرده‌اند. اما در این میان، 27 اظهار داشته‌اند که نت‌بوک آن‌ها بهتر از حد انتظاراتشان بوده است.

شرکت NPD همچنین از کاربران پرسیده است که کدام یک از عوامل "قیمت " و "قابل‌حمل بودن " برای خرید یک نت‌بوک تاثیرگذار است. حدود 60 درصد افراد در پاسخ به این سوال، قابل‌حمل بودن این محصولات را برگزیده‌اند و 40 درصد به قیمت ارزان‌تر آن‌ها نسبت به نوت‌بوک‌ها اشاره کرده‌اند.

در این میان، 60 درصد کاربران اظهار داشته‌اند که پس از خرید یک نت‌بوک، هرگز آن را از منزل بیرون نیاورده‌اند و بر این اساس، قابلیت حمل و نقل آسان این دستگاه برای آن‌ها چندان مفید نبوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed