پخش سلسله آگهی های تبلیغاتی مشهور "من رایانه شخصی هستم/ من مک هستم "، که از سوی اپل به عنوان ابزار تبلیغاتی بر ضد مایکروسافت مورد استفاده قرار می گرفت به احتمال زیاد متوقف می شود.
به گزارش فارس به نقل از سی نت، این آگهی ها در دو دهه اخیر به عنوان یک سلاح تبلیغاتی مؤثر برای نشان دادن برتری رایانه های مک بر رایانه های عادی مورد استفاده قرار گرفته بود و بسیاری از کاربران رایانه از این آگهی ها خاطرات زیادی دارند.
ظاهراً اپل معتقد است که این شیوه تبلیغاتی کارآیی خود را از دست داده و باید روش تبلیغاتی این شرکت در برابر رقبا تا حدی تغییر کند. خود این شرکت در این زمینه هنوز اظهارنظر رسمی نکرده است.
اپل از دو دهه قبل یک پیکار تبلیغاتی را با عنوان " یک مک بخر " به راه انداخته بود و با نمایش آگهی های تبلیغاتی 60 دقیقه ای تلاش می کرد تا مزایای مک نسبت به رایانه شخصی یا پی سی را به کاربران یادآوری کند.
طنز و شوخی به کار رفته در این آگهی ها باعث می شد تا عده بیشتری به تعقیب آنها علاقهمند شوند.