تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 20 فروردینماه 1389  

 

پایان پخش آگهی‌های مشهور تبلیغاتی اپل علیه مایکروسافت

 
 

پخش سلسله آگهی های تبلیغاتی مشهور "من رایانه شخصی هستم/ من مک هستم "، که از سوی اپل به عنوان ابزار تبلیغاتی بر ضد مایکروسافت مورد استفاده قرار می گرفت به احتمال زیاد متوقف می شود. 

 
 

پخش سلسله آگهی های تبلیغاتی مشهور "من رایانه شخصی هستم/ من مک هستم "، که از سوی اپل به عنوان ابزار تبلیغاتی بر ضد مایکروسافت مورد استفاده قرار می گرفت به احتمال زیاد متوقف می شود.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، این آگهی ها در دو دهه اخیر به عنوان یک سلاح تبلیغاتی مؤثر برای نشان دادن برتری رایانه های مک بر رایانه های عادی مورد استفاده قرار گرفته بود و بسیاری از کاربران رایانه از این آگهی ها خاطرات زیادی دارند.

ظاهراً اپل معتقد است که این شیوه تبلیغاتی کارآیی خود را از دست داده و باید روش تبلیغاتی این شرکت در برابر رقبا تا حدی تغییر کند. خود این شرکت در این زمینه هنوز اظهارنظر رسمی نکرده است.

اپل از دو دهه قبل یک پیکار تبلیغاتی را با عنوان " یک مک بخر " به راه انداخته بود و با نمایش آگهی های تبلیغاتی 60 دقیقه ای تلاش می کرد تا مزایای مک نسبت به رایانه شخصی یا پی سی را به کاربران یادآوری کند.

طنز و شوخی به کار رفته در این آگهی ها باعث می شد تا عده بیشتری به تعقیب آنها علاقه‌مند شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed