تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 19 فروردینماه 1389  

 

افزایش شمار خبرنگاران استفاده‌کننده از فیس‌بوک و توییتر

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، بیش از یک‌سوم خبرنگاران سنتی (۳۷ درصد) اکنون در توییتر مشارکت می‌کنند و ۳۹ درصد در بخشی از وظایف خود برای یک وبلاگ محتوا تولید می‌کنند. 

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، بیش از یک‌سوم خبرنگاران سنتی (37 درصد) اکنون در توییتر مشارکت می‌کنند و 39 درصد در بخشی از وظایف خود برای یک وبلاگ محتوا تولید می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی پی آر نیوزوایرمدیا، خبرنگاران از شبکه های اجتماعی برای کمک به یافتن ایده گزارش استفاده می‌کنند، به طوری که 24 درصد سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر را راه مهمی برای ارتباط با کارشناسان می‌دانند که 13 درصد نسبت به سال 2009 افزایش نشان می‌دهد.

به‌علاوه بنا بر اظهار 46 درصد از خبرنگاران، آنان گاهی یا همواره از وبلاگ‌ها برای تحقیق استفاده می‌کنند و در مقایسه با 24 درصد در سال گذشته میلادی، 33 درصد از شبکه‌های اجتماعی در تحقیقاتشان استفاده می‌کنند.

روی هم‌رفته 43 درصد از خبرنگاران در مقایسه با 31 درصد در سال 2009 از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و 59 درصد خبرنگاران نویسنده یک وبلاگ شخصی یا کاری بوده و 31 درصد برای خروجی سنتی خود یک وبلاگ می‌نویسند که 28 درصد نسبت به سال 2009 افزایش یافته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed