تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پژوهشکده‌ها و مراکز آموزشی

تاریخ ارسال: شنبه، 14 فروردینماه 1389  

 

اولویت‌های پژوهشی سال ۸۹ دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

 
 

اولویت‌های پژوهشی سال ۸۹ دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اعلام شد: نحوه بهینه توزیع مطبوعات / طراحی مدل ارزیابی مطبوعات کشور / سنجش سواد رسانه‌‌ای مخاطبان رسانه‌ها 

 
 

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، اولویت‌های پژوهشی سال 1389 خود را اعلام کرد.

روابط ‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، بر اساس سیاستگذاری شورای طرح و برنامه و تأیید معاونت پژوهشی دفتر مطالعات، اولویت‌های پژوهشی این دفتر در سال 89 را اعلام کرد.

در بخش مطالعات نظری، نظریه‌پردازی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های ارتباطات جمعی (با تمرکز بر بومی‌گرایی)، جنگ نرم (نقش شاخص‌های فرهنگ ایرانی - اسلامی در مقابله با جنگ نرم)، بررسی الزامات رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بازنمایی و عینیت عدالت در رسانه‌ها (عدالت رسانه‌یی)، نقش و کارکرد رسانه‌ها در گفتمان‌سازی دهه عدالت و پیشرفت، بررسی وضعیت آموزش رشته ارتباطات در ایران (آسیب‌شناسی با رویکرد بومی) از جمله محورهایی که مورد پژوهش قرار می‌گیرد.

در بخش مطالعات کاربردی: طراحی مدل ارزیابی مطبوعات کشور، نحوه بهینه توزیع مطبوعات، بررسی مقایسه‌ای تاثیرات (سیاسی، فرهنگی، اجتماعی) تکنولوژی های نوین ارتباطی، سنجش سواد رسانه‌یی مخاطبان رسانه‌های کشور، بررسی وضعیت رسانه‌های منطقه، بررسی موانع (حقوقی، اقتصادی، اداری، فرهنگی و...) جهانی یا بین‌المللی شدن رسانه های ایران و ارائه راهکار در این زمینه و لوازم آن از جمله مواردی است که جزء اولویتها اعلام شده است.

همچنین شناسایی و معرفی دستاوردهای جدید در حوزه روزنامه‌نگاری و مطبوعات، برآورد قدرت رسانه‌یی جهان اسلام آسیب‌شناسی مصرف رسانه‌یی و طراحی الگوی اصلاح مصرف رسانه‌یی، راهکارهای مصونیت بخشی (واکسیناسیون) عمومی در جنگ نرم، آسیب‌شناسی فرهنگی فضای سایبر فارسی، تدوین شاخص‌ها و بررسی عملکرد خبرنگاران داخلی و خارجی در ایران از دیگر اولویت‌های اعلام شده در این بخش است.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها از عموم استادان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به پژوهش در این حوزه دعوت کرده است تا به منظور گسترش همکاری در این زمینه مشخصات طرح‌های پژوهشی خود را حول محورهای موضوعی یاد شده به این دفتر ارسال کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed