تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 14 فروردینماه 1389  

 

گوگل در چین بلوکه نشده است

 
 

۱۰ روز پس از آنکه گوگل فعالیت خود در چین را متوقف و آن را به هنگ کنگ منتقل کرد، دولت چین کماکان صفحات اختصاصی گوگل در چین را بلوکه نکرده است. 

 
 

۱۰ روز پس از آنکه گوگل فعالیت خود در چین را متوقف و آن را به هنگ کنگ منتقل کرد، دولت چین کماکان صفحات اختصاصی گوگل در چین را بلوکه نکرده است.

به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، گوگل در چند ماه اخیر با جار و جنجال تبلیغاتی فراوان مقامات چینی را به سانسور نتایج جستجوهای اینترنتی در چین متهم و تهدید کرده بود که به علت نگرانی در مورد آزادی بیان فعالیت در چین را متوقف می کند. اما گوگل سرانجام به جای عملی کردن تهدید خود در زمینه توقف فعالیت در چین خدمات خود را از این کشور به هنگ کنگ منتقل کرد و حاضر نشد از منافع تجاری خود چشم پوشی کند.
امری که باعث برخی انتقادات از گوگل شد که اگر به عملکرد دولت چین اعتراض دارد چرا حاضر نیست از سود و منافع تجاری خود در این کشور بگذرد.

گوگل همچنین بارها هکرهای چینی را به تلاش برای هک کردن سرویس های تجاری و خدماتی خود متهم کرده، اما هرگز نتوانسته این ادعاها را به درستی ثابت کند. دولت چین با عدم بلوکه کردن نسخه چینی سایت گوگل در عمل نشان داده که ادعاهای این شرکت پایه و اساس درستی ندارد و مدیران این شرکت را در موقعیت دشواری قرار داده است.

نکته جالب آن است که رقبای جدی گوگل مانند مایکروسافت و یاهو بی اعتنا به این حاشیه ها در حال گسترش فعالیت های تجاری خود در چین هستند و این مساله بر نگرانی های گوگل افزوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed