تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 25 اسفندماه 1388  

 

ضدحمله نیویورک تایمز علیه وال استریت ژورنال

 
 

نیویورک تایمز در واکنش به طرح وال استریت ژورنال برای انتشار نسخه ویژه شهر نیویورک این روزنامه اقتصادی، دست به تبلیغاتی برای تبلیغ‌کنندگان زد. 

 
 

نیویورک تایمز در واکنش به طرح وال استریت ژورنال برای انتشار نسخه ویژه شهر نیویورک این روزنامه اقتصادی، دست به تبلیغاتی برای تبلیغ‌کنندگان زد.

به گزارش ایسنا، تایمز کمپینی به نام "شماره‌ها" را برای تبلیغ کنندگان آغاز کرده که برروی دسترسی و تاثیر این روزنامه در بخش چاپ و اینترنت در مقایسه با وال استریت ژورنال تاکید می‌کند.

به گفته معاون ارشد بازاریابی و تیراژ نیویورک تایمز، این روزنامه مخاطبان بسیار وفادار و موثری در شهر نیویورک دارد و این کمپین قدرت این روزنامه را در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد.

این برنامه تبلیغی شمار مشترکان چاپی تایمز و ژورنال و شمار بازدیدکنندگان وب سایت‌های این دو روزنامه را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

بنا بر اعلام نیویورک تایمز، وب سایت NYTimes.com ماهانه 19.9 میلیون بازدیدکننده منحصر از آمریکا دارد، در حالی که وب سایت WSJ.com در حدود 11.8 میلیون بازدیدکننده جلب می‌کند؛ همچنین تیراژ چاپ نیویورک تایمز در شهر نیویورک 428 هزار و 228 نسخه در مقایسه با 249 هزار و 267 نسخه وال استریت ژورنال است.

تبلیغات تایمز که قرار است در وب سایت‌های مختلفی منتشر شود به‌دنبال اعلام روپرت مرداک در مورد انتشار نسخه ویژه وال استریت ژورنال برای شهر نیویورک انجام می‌گیرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed