نیویورک تایمز در واکنش به طرح وال استریت ژورنال برای انتشار نسخه ویژه شهر نیویورک این روزنامه اقتصادی، دست به تبلیغاتی برای تبلیغکنندگان زد.
به گزارش ایسنا، تایمز کمپینی به نام "شمارهها" را برای تبلیغ کنندگان آغاز کرده که برروی دسترسی و تاثیر این روزنامه در بخش چاپ و اینترنت در مقایسه با وال استریت ژورنال تاکید میکند.
به گفته معاون ارشد بازاریابی و تیراژ نیویورک تایمز، این روزنامه مخاطبان بسیار وفادار و موثری در شهر نیویورک دارد و این کمپین قدرت این روزنامه را در بخشهای مختلف نشان میدهد.
این برنامه تبلیغی شمار مشترکان چاپی تایمز و ژورنال و شمار بازدیدکنندگان وب سایتهای این دو روزنامه را با یکدیگر مقایسه میکند.
بنا بر اعلام نیویورک تایمز، وب سایت NYTimes.com ماهانه 19.9 میلیون بازدیدکننده منحصر از آمریکا دارد، در حالی که وب سایت WSJ.com در حدود 11.8 میلیون بازدیدکننده جلب میکند؛ همچنین تیراژ چاپ نیویورک تایمز در شهر نیویورک 428 هزار و 228 نسخه در مقایسه با 249 هزار و 267 نسخه وال استریت ژورنال است.
تبلیغات تایمز که قرار است در وب سایتهای مختلفی منتشر شود بهدنبال اعلام روپرت مرداک در مورد انتشار نسخه ویژه وال استریت ژورنال برای شهر نیویورک انجام میگیرد.