تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 24 اسفندماه 1388  

 

راه‌اندازی پورتال ملی آموزش در سال آینده

 
 

مدیر عامل مجتمع فنی تهران گفت: علیرغم وجود انواع پورتال‌های ملی، تاکنون پورتالی با عنوان بانک اطلاعاتی آموزشی وجود نداشته و مجتمع فنی تهران بانی راه‌اندازی پورتال ملی آموزش در سال آینده می‌شود.  

 
 

مدیر عامل مجتمع فنی تهران گفت: علیرغم وجود انواع پورتال‌های ملی، تاکنون پورتالی با عنوان بانک اطلاعاتی آموزشی وجود نداشته و مجتمع فنی تهران بانی راه‌اندازی پورتال ملی آموزش در سال آینده می‌شود.

به گزارش فارس، سعید سعادت امروز در نشست خبری مدیران مجتمع فنی با خبرنگاران به مناسبت سی‌امین سال تاسیس مجتمع فنی تهران اظهار داشت: خدمات فرهنگی و آموزشی مجتمع فنی تهران به سه بخش آموزش، انتشارات و محصولات فرهنگی تقسیم می‌شود که محصولات فرهنگی در راستای فعالیت اصلی (آموزش) مجتمع و به صورت تهیه محصولات چند رسانه‌ای است که می‌توان از آن جمله به سری آموزشی آفیس 2007 که در سال گذشته در نمایشگاه رسانه‌های فرهنگی مقام دوم را کسب کرد اشاره کرد.

مجتمع فنی تهران بانی راه‌اندازی پورتال ملی آموزش می‌شود

وی از اقدامات آموزشی تحت وب این مجتمع به برگزاری آزمون "محک " اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از این سیستم امکان برگزاری آزمون‌های تحت وب در سراسر کشور فراهم شده و قادر خواهیم بود در تمام نمایندگی‌های استان‌ها آزمون‌ یکسان و در سطح کیفیت آزمون تهران برگزار کنیم.

مدیرعامل مجتمع فنی تهران افزود: قرار شده است در سال آینده ICDL بین‌المللی از این نرم‌افزار آزمون برای برگزاری آزمون های بین‌المللی خود در ایران استفاده کند.

سعادت از دیگر اقدامات مجتمع فنی تهران به راه‌اندازی پورتال ملی آموزش در سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر علیرغم وجود انواع پورتال‌های ملی، پورتالی در زمینه آموزش و به عنوان بانک اطلاعاتی آموزشی وجود ندارد.

وی توضیح داد: کاربرد این پورتال اطلاع رسانی به افراد در خصوص اسامی، آدرس، رشته‌ها و تمامی اطلاعات مراکز آموزشی است که مطالعات اولیه در این زمینه شروع شده و پیمانکار پروژه نیز مشخص گردیده است.

مدیرعامل مجتمع فنی تهران تاکید کرد: این مجتمع بانی راه‌اندازی این پورتال شده و پورتال نیاز به همکاری تمامی مراکز آموزشی دولتی و خصوصی در این زمینه است و پس از راه‌اندازی نیز هزینه نگهداری آن از محل تبلیغات مراکز آموزشی در این سایت تامین می‌شود.

وی همچنین به سیستم "آزمون جامع " اشاره کرد و گفت: تاکنون سیستم آزمون جامعی برای ارائه خدمات به صورت متمرکز در کل کشور طراحی نشده بود که سیستم "آزمون جامع " مراحل تست و آزمون خود را گذرانده و از ابتدای سال آینده آغاز به کار می‌کند.
سعادت با بیان اینکه در این سیستم برگزاری آزمون عملی نیز میسر شده، توضیح داد: سؤالات و جواب‌ها در یک بسته ارائه می‌شود و امکان برگزاری آزمون عملی در این سیستم از ویژگی‌های ممتاز این سیستم است.

وی توضیح داد: در برخی مواقع سطح برگزاری آزمون در نمایندگی‌های استانی مراکز آموزشی یکسان نیست و در نتیجه افراد با یک مدرک و سطح مهارت‌های مختلف فارغ التحصیل می‌شوند.

الزام الکترونیکی شدن 70 درصد آموزش‌های کارکنان دولت در برنامه پنجم

سعادت با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی برنامه پنجم هفتاد درصد کارکنان دولت باید آموزش‌های خود را از طریق الکترونیکی فرا گیرند، گفت: با توجه به تلاش‌های اخیر دولت در جهت الکترونیکی شدن امور و تحقق دولت الکترونیک، مجتمع فنی تهران فعالت خود را در زمینه آموزش الکترونیک از سه سال پیش آغاز کرده و ایجاد دپارتمان "شهروند الکترونیک " و ورود به معقوله "آموزش الکترونیک " از جمله این فعالیت‌هاست.
وی خاطر نشان کرد: با ورود به معقوله آموزش الکترونیک، به تناسب تهیه محتوای الکترونیک مربوطه نیز در دستور کار قرار گرفت و آموزش کارکنان وزارت نفت، وزارت بهداشت و صنایع فولاد مبارکه به صورت الکترونیکی از جمله تجارب این مجتمع است.
وی ادامه داد: همچنین برخی از دروس دانشجویان ترم اول مجتمع به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و بنابر الزام مجتمع حداقل یکی از دروس دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار و امتحان گرفته خواهد شد.

وی در توضیح وظایف دپارتمان شهروند الکترونیک نیز خاطر نشان کرد: این دپارتمان سه سال پیش برای آشنایی با نحوه حضور شهروندان در شهر الکترونیک، نحوه استفاده از خدمات الکترونیک و فرهنگ الکترونیک راه‌اندازی شده است.

سال آینده دوره ICT کودک و نوجوان در مجتمع فنی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل مجتمع فنی تهران همچنین از راه‌اندازی دوره‌ای با عنوان ICT کودک و نوجوان در سال آینده در این مجتمع خبر داد و گفت: در این دوره مهارت‌های زندگی از جمله دروس‌ آمار، بازیافت و کارگروهی را از طریق کامپیوتر به کودکان آموزش می‌شود تا کودک ضمن یادگیری دوره‌های زندگی با مهارت کارکردن با کامپیوتر نیز آشنا ‌شود.

وی همچنین به تدوین دو عنوان کتاب‌ شاخه کاردانش از سوی این مرکز اشاره کرد و گفت: علاوه بر تدوین کتاب‌های حوزه کامپیوتر مقطع کاردانش که برای اولین بار به بخش خصوصی سپرده شد، انحصار دو عنوان کتاب مرجع نیز برای دانشجویان دانشگاه پیام نور از سوی این مجتمع انجام شده است.

مدیر عامل مجتمع فنی تهران تاکید کرد: چنانچه مجتمع فنی به تنهایی قصد تدوین و انتشار این کتب را می‌داشت، قیمت هر کتاب به 4500 تومان می‌رسید که در حال حاظر با تعامل با بخش دولتی همان کتاب با قیمت 1000 تومان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و این نمونه‌ای از تعامل خوب بخش خصوصی و بخش دولتی است.

به گزارش فارس در حال حاضر مجتمع فنی تهران دارای 35 نمایندگی در ایران و 5 شعبه در تهران است و در سال گذشته 100 هزار نفر درس در تهران در این دوره آموزش دیده‌اند که این رقم در سال جاری 25 درصد افزایش داشته است.

بنابراین گزارش، همچنین این مجتمع چندی پیش در یکی از مناطق روستایی اقدام به راه‌اندازی یک هنرستان فنی و حرفه‌ای با هزینه 800 میلیون تومان برای آموزش رایگان محصلان کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed