تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نمایشگاه

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 13 اسفندماه 1388  

 

نمایشگاه سبیت ۲۰۱۰: ارائه برترین محصولات فناوری اطلاعات دنیا

 
 

بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از روز اول مارچ 2010 به مدت 6 روز در هانوور آلمان آغاز به کار کرد که به گفته مسئولان برگزاری آن به دلیل 18 ماه انجماد سرمایه گذاری در صنعت فناوری اکنون زمان ذوب شدن سرمایه گذاری ها فرا رسیده است. 

 
 

خبرگزاری مهر - بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از روز اول مارچ 2010 به مدت 6 روز در هانوور آلمان آغاز به کار کرد که به گفته مسئولان برگزاری آن به دلیل 18 ماه انجماد سرمایه گذاری در صنعت فناوری اکنون زمان ذوب شدن سرمایه گذاری ها فرا رسیده است.

سبیت 2010 بزرگترین نمایشگاه صنعت ICT در جهان با حضور مشترک صدر اعظم آلمان آنجلا مرکل و نخست وزیر اسپانیا افتتاح شد. مرکل در زمان افتتاح این نمایشگاه بزرگ اعلام کرد دولت آلمان با وجود مشکلات زیادی که به دلیل بحران اقتصادی با آن مواجه است تمامی تلاش خود را برای حمایت از نمایشگاه انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: در دوره فعالیتش در آلمان قصد دارد امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت 50 مگابیت بر ثانیه را برای 75 درصد از خانواده های آلمانی تا سال 2015 فراهم آورد.

نمایشگاه سبیت که از سال 1986 تا کنون به صورت سالانه و توسط Deutsche Messe AG برگزار می شود روز شنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید. شعار این سال نمایشگاه "جهان متصل" است.

به صورت کلی در حدود چهار هزار و 157 شرکت از 68 کشور مختلف در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات و یا راه حلهای شبکه ای خود را به نمایش گذاشته اند. شرکتهای بزرگی مانند IBM، مایکروسافت، SAP، وودافن، AMD ، گوگل و آمازون نیز در این نمایشگاه گرد هم آمده اند.

تعداد شرکت کنندگان امسال نسبت به سال گذشته سه درصد کمتر است که نمایانگر کاهش تمایل حضور شرکتها در این نمایشگاه از سال 2001 است. در سال 2001 نمایشگاه توانست در حدود هشت هزار و 100 شرکت را برای حضور به سوی خود جذب کند. در این میان برخی دیگر از نمایشگاههای مشابه از جمله نمایشگاه الکترونیک لاس وگاس و کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا که به صورت سالانه در ماه های ژانویه و فوریه برگزار می شوند در صنعت IT به شهرت قابل توجهی دست یافته است.

شرکت گنندگان در نمایشگاه سبیت 2009 که تحت تاثیر شدید بحران اقتصادی قرار داشتند با کاهشی 25 درصدی و تعداد بازدیدکنندگان با کاهشی 20 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بود. با این حال متخصصان نسبت به نمایشگاه امسال بسیار خوشبین بوده و معتقدند این نمایشگاه در زمان درستی آغاز به کار کرده است زیرا پس از 18 ماه انجماد سرمایه گذاری در صنعت فناوری، اکنون زمان ذوب شدن سرمایه گذاری ها فرا رسیده است.

نمایشگاه سبیت 2010 با الهام از فیلم پرفروش آواتار گروهی از فناوری های جدید سه بعدی را در معرض نمایش قرار خواهد داد که از آن جمله می توان به نمایشگری با توانایی ایجاد تصاویر سه بعدی بدون نیاز به استفاده از عینکهای ویژه توسط کاربر اشاره کرد.

همچنین در "پارک آینده" نمایشگاه سبیت فناوری "صدای سکوت" با هدف تبدیل کوچکترین حرکات لب و دهان به اصوات به نمایش گذاشته شده است. فناوری که می تواند به افرادی که توانایی صحبت کردن خود را از دست داده اند یا افرادی که قصد دارند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران در سکوت صحبت کنند، کمک فراوانی کند.

IT سبز از دیگر ویژگی های بارز نمایشگاه 2010 سبیت است و در این نمایشگاه سالنی دو هزار متر مربعی را برای نمایش محصولات اقتصادی، اکولوژی، و فناوری های دیجیتال در اختیار شرکتهای مختلف قرار داده است. از جمله فناوری های سبز سبیت فناوری "اندازه گیری هوشمند" است که به افراد امکان می دهد با استفاده از تلفنهای همراه خود به لوازم الکترونیکی خانگی از قبیل ماشین لباسشوئی اتصال پیدا کرده و با کنترل فعالیت آن از مصرف بیهوده انرژی جلوگیری کنند.

تصاویر نمایشگاه سبیت

سبیت 2010




صدر اعظم آلمان و نخست وزیر اسپانیا با عینکهای فناوری سه بعدی در افتتاحیه سبیت 2010




"Webby" جدیدترین محصول شرکت وودافن از رادیوی اینترنتی، خدمات صوتی و تصویری،
رادیو ساعتی، خدمات اطلاعاتی آنلاین، ایمیل و اتصال وای-فای برخوردار است




خودروهای سیستم نقشه برداری خیابانهای شهری گوگل به نمایش گذاشته شده اند




کودکان استفاده از "سطح هوشمند مایکروسافت" را در این نمایشگاه تجربه می کنند. این سطح صفحه ای لمسی چندگانه است که به تازگی برای استفاده در لابی هتلها، اتاقهای نشیمن و خانه ها توسط مایکروسافت ارائه شده است




جدید ترین گوشی HTS با نام Desire در سبیت 2010
این گوشی از نمایشگر 3.7 اینچی و پردازشگر یک گیگاهرتزی Qualcomm برخوردار است




مراسم بازگشایی نمایشگاه به سبک سه بعدی

حاضرین افتتاحیه سبیت 2010 با جدیدترین و کلیدی ترین فناوری ارائه شده در این نمایشگاه بیشتر آشنا می شوند




استفاده از آی-فن در کنترل ماشین لباسشویی

فناوری جدید در سبیت به کاربران تلفنهای همراه امکان می دهد با کمک موبایلهای خود
میزان مصرف انرژی لوازم خانگی خود را کنترل کنند

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed