تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: سه شنبه، 4 اسفندماه 1388  

 

پیامک از چت سبقت گرفت

 
 

بر اساس گزارش یک شرکت پژوهش بازار، ارسال پیام‌های کوتاه از تلفن‌های همراه از پیام‌های فوری ارسال شده از رایانه‌ها، به‌عنوان راهی برای ارتباط میان نوجوانان پیشی گرفته است.  

 
 

بر اساس گزارش یک شرکت پژوهش بازار، ارسال پیام‌های کوتاه از تلفن‌های همراه از پیام‌های فوری ارسال شده از رایانه‌ها، به‌عنوان راهی برای ارتباط میان نوجوانان پیشی گرفته است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش مدیامارک، پیام‌رسانی فوری که فعالیت تجاری آن به‌طور گسترده در دهه 1990 آغاز شد، در سال 2007 همچنان 26 درصد بیش‌تر کاربر داشت اما تا سال 2008 پیامک و پیام فوری تقریبا برابر شدند اما اکنون پیام کوتاه به طور قطع محبوب‌تر است.

این گزارش بر مبنای یک نظرسنجی در سطح ملی از نوجوانان آمریکایی بوده که ابزار ارتباطی مورد استفاده آنان در طی سی روز گذشته را مورد بررسی قرار داد.

اگرچه در این بررسی دلیل مورد ترجیح بودن پیام کوتاه پرسش نشده است اما تحقیق دیگر افزایش استفاده از آن را به فروش بسته‌های ارزان حاوی صدها پیام توسط خدمات‌دهندگان نسبت داده است. همچنین فراوانی تلفن‌های دارای کی‌بورد کوئرتی نیز ممکن است در این مساله نقش ایفا کند.

بر اساس آمار رسمی، شمار پیامک‌هایی که ماهانه در آمریکا ارسال می‌شوند از سال 2003 تاکنون بیش از 52 برابر افزایش یافته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed