تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 4 اسفندماه 1388  

 

قوی ماندن رسانه‌های چاپی در هند

 
 

در حالی که کشورهای مختلف در جهان در تلاش برای به‌دست آوردن حداکثر دسترسی از طریق رسانه‌های آنلاین و ابزارهای شبکه اجتماعی هستند، هند با جمعیت بیش از یک میلیارد نفر و حدود ۸۰ میلیون کاربر اینترنت، شاهد تداوم رشد در رسانه چاپی سنتی در طی دهه گذشته بوده است.  

 
 

در حالی که کشورهای مختلف در جهان در تلاش برای به‌دست آوردن حداکثر دسترسی از طریق رسانه‌های آنلاین و ابزارهای شبکه اجتماعی هستند، هند با جمعیت بیش از یک میلیارد نفر و حدود 80 میلیون کاربر اینترنت، شاهد تداوم رشد در رسانه چاپی سنتی در طی دهه گذشته بوده است.

به گزارش ایسنا، ابزار رسانه‌یی چاپی در بخش‌های دیگر جهان در حال از بین رفتن است اما ناشران رسانه‌های چاپی هندی به رشد ادامه می‌دهند و ناشران روزنامه خارجی مانند فوربس، Entrepreneur، هارپرز بازار، تکنولوژی ریویو و حتی نشریاتی مانند People و Hello با سرمایه‌گذاری برروی این فرصت، نسخه‌های چاپی ویژه بازارهای هند منتشر می‌کنند.

در حالی که اروپا و آمریکا فواید برق توزیع شده و نحوه ارتقاء شبکه الکتریسیته را مورد بحث قرار می‌دهند، بخش‌های بزرگی از هند همچنان دور از شبکه برق یا با قطعی برق همیشگی روبه‌رو هستند که دسترسی به رسانه‌های آنلاین را برای مردم این کشور دشوار و حتی غیرممکن می‌سازد.

در یک کلام قوانین و اصول موثر در بازارهای غربی برای هند کاربرد ندارند؛ در این کشور هیچ وب‌سایتی به اندازه یک روزنامه دسترسی و خواننده ندارد و بازار طبقه‌بندی شده رسانه‌های چاپی قدیمی در حدود 300 میلیون دلار است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed